Big-Boy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei jeg fikk høre at e700 og e710 ikke var samme telefon utenom at e710 er en OL versjon og har kameralys.. men personen mener at det er forsjellige batterier forsjellige størrelser, forsjellig ladere jeg må bare få andre sine synsponkt inn på at det er samme mobil (så og si) får håpe jeg har rett hvis ikke har jeg drette meg lodd rett ut nå Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noen forskjeller: E710 har ikke utvendig fargeskjerm, kun gråtone-skjerm. E710 har 20 mAh kraftigere batteri. Menysystemet er ikke det samme. Det er fler forskjeller, men husker ikke alle nå. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Noen forskjeller: E710 har ikke utvendig fargeskjerm, kun gråtone-skjerm. E710 har 20 mAh kraftigere batteri. Menysystemet er ikke det samme. Det er fler forskjeller, men husker ikke alle nå. ok men passer e700 batteri på e710 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå