Musty Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 jeg kan ikke noe for det, men jeg tror jeg hører de reklamene fra ValenTV hver gang jeg ser den.. som nevnt over er til og med "Geir synger elvis fra hukommelsen" bedre enn det der.. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Synes heller ikke denne nye "hiten" hans er noe spesielt å skryte av, men synes allikevel at fyren har god stemme. Jeg ble hvertfall imponert av mye han gjorde i ValenTV. Men at han passer best som moromann, er det vel ingen som kan nekte spesielt for... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Hvilken sopp ga Kristian Valen platekontrakt? De som vet at de kommer til å tjene masse penger på det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Noen i deres vennekrets som faktisk kjøper noe av han der karen? ValenTV var muligens det dårligste jeg har sett.. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Det er det verste eg har sett i hele mitt liv. Er det seriøst helt fakta, trodde i begynnelsen det bare var flipp!!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 * > Vanilla Ice > Aqua > Cartoons > Lene Nystrøm > Toy Box > MGP JR > Asgeir og Vaske > Kristian Valen Sjøsyk katt, med en ananas (evt. AnAnAs) i rumpen > Kristian Valen Klarer han ikke å innse hvor dårlig det er selv? Nå ødelagte jeg min flotte poscount bare for å si dette meningsløse skvipet som aldri vil nå fram til Valen selv. Postcounten er jo som kjent det viktigste i verden. Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Han har betalt for alt selv....litt merkelig at de store mediene kjøper greia hans, for det suger bigtime. Men de regner vel med å tjene penger siden han har et kjent navn??? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Tja.. Sangen oser jo av "standard-pop", har hørt adskillig verre sanger enn dette før.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Så videoen. Håper ikke Valen kommer først på ulykkesstedet hvis jeg krasjer noen gang.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Tja.. Sangen oser jo av "standard-pop", har hørt adskillig verre sanger enn dette før.. Problemet er at sangen er totalt blottet for finesse, god produksjon eller originalitet, samt at Kristian Valen synger FANTASTISK råttent. Grusomme falsetter. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Må nok kjøpe albumet ja. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hvis ikke jeg tar feil så skrev han den sangen etter at en 4 åring han kjente døde av kreft. Første gang han sku synge den på TV var på "Skarveland- show" eller hva det heter på NRK. Da brøt han sammen og kunne ikke fortsette. Kanskje han vil synge denne sangen selv pga. bakgrunnen, som en dedikasjon til den stakkars gutten. Jeg synnes forøvrig sangen er bra. Men det er litt vanskelig å ta han seriøst etter Sibbe tiden. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har ikke hørt den jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå