Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Seriøst. Har ikke hørt "hiten" hans før nå, og det må jeg si: FOR NOE TALENTLØST DRIT. Sånt gjør meg sur. Fyren kan ikke synge for fem fuckings flate øre, teksten stinker, melodien er uoriginal og forutsigbar til tusen, og musikkvideoen er pokker meg den verste haugen oksedritt jeg har sett på år og dag. * > Vanilla Ice > Aqua > Cartoons > Lene Nystrøm > Toy Box > MGP JR > Asgeir og Vaske > Kristian Valen Måtte bare få det ut. Diskutèr. -> Endret 9. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Så har jo vi gode Are&Odin.. Norsk musikk er på topp nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Good to be free Synes han ikke akkurat er det mest givende som er blitt lansert på markede akkurat. Stemmen ligner forsatt på morten harket, uansett hvor mye han prøver å dekke over det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Seigmen og Madrugada.. Skal se langt etter noe slikt nowadays. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Å sammenligne Kristian Valen med den tålig greie vokalisten Morten Harket er å strekke det hele langt, laaangt. Det var faen meg vakrere å høre Valgerd synge gamle schlägers på "Den Store Klassefesten" for et par år siden, og det sier en GOD del. Altså, ikke engang dagens moderne platestudioer, som til og med kan få MEG til å høres ut som en mestersanger, klarte ikke å rette på den totalt ubrukelige stemmen hans. Nå strøøøøØøøøømaaerrrr gaaaaa*skuuurrr*mmlææ meeeeeelooodiææææææææærrrrrrrrrrrr!!!1!!1 Endret 9. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Tror ikke at han ble gitt platekontrakt. Han har tjent så mye penger på å være morroman, at nå gjør han vel som han vil. Hvis jeg har forstått det riktig, er alt selvfinansiert. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Rettelse: Gotere > Kristian Valen :omg: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Og hvem liker musikken? Seriøse mennesker? nei, små fjortizzer... En med slikt publikum som han dreg...er ikke en artist i mine øyner. Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kristian Valen skulle ha gitt seg med musikken mens han var på topp. Og den nådde han med "Geir synger Elvis etter hukommelsen"... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Toppen til kristian = krf Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Kristian Valen skulle ha gitt seg selv et saftig syrebad før han tillot seg selv å forsøple denne elendige verden enda mer. Fixed. EDIT: BWAHAHHAHAHA!!! Så digg. Endret 9. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg kommer ALDRI til å ta denne fyren seriøst. Min teori er at han gjør dette på pur faenskap. Han vil teste "oss" platekjøpere her i land. Uansett.. han passer som humorist og Sibbe cd´ene har jeg hørt utallige ganger i mine yngre år. Tekstene her var ihvertfall fordøyelige Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Luxus leverpostei fan i dine yngre år eskimobob? Lenke til kommentar
T.L Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg har ikke fått med meg denne sangen ennå, men har følelsen av at ALLE rundt meg har gjort den til hat-objekt nr.1. Kanskje jeg burde høre den, blir nesten litt ensformig å rette alt sitt hat mot Prosjekt Glen, kanskje greit med litt avveksling. Hva heter forresten sangen? må nesten gjøre en liten try before "buy"(:! her... Lenke til kommentar
VoldCrafT^^ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 dere har ikke peiling... viss dere bare har hørt DEN sangen så burde dere høre på noen av de gangene har ringer å kødder med folk... det er bare så genialt......... kristian valen rulå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 så burde dere høre på noen av de gangene har ringer å kødder med folk... det er bare så genialt......... Vi snakker om MUSIKK, ikke kødderinging. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SE! Jeg samlet opp alle utropstegnene dine til deg. Trenger ikke sløse sånn. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 dere har ikke peiling... viss dere bare har hørt DEN sangen så burde dere høre på noen av de gangene har ringer å kødder med folk... det er bare så genialt......... Kunne ikke ha vært mere uenig.. Slaur, hele greia! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Fekk nok ikkje kontrakten på grunn av sangstemma nei Idol kan jo produsere betre enn det. Og du kan ikkje samanlikne tulleringing med ein CD. Endret 10. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Stemmen ligner forsatt på morten harket, uansett hvor mye han prøver å dekke over det. Bortsett fra at Morten Harket synger myyye falskere. Går med en del timer for lydteknikeren etter opptak å pitche sakene så det blir akseptabelt... Får en litt flau smak i brødskuffen over at jeg ble imponert over Valen`s Harket-parodi en gang i tiden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå