Gå til innhold

Spillefilm på S700

THacker

Anbefalte innlegg

Jeg leste testen til Hw.no om S700 og der står det at man fint kan se en full spille film (star warz ble vel nevnt mener jeg å huske) på S700. Hvordan gjør jeg dette?

Må jeg da konvertere divx til 3gp? hvor mye plass tar egentlig en full film i 3gp format (eller det formatet som funker)?

Hvilket program kan jeg bruke for å konvertere til riktig format? Prøvde quicktime, men der fikk jeg ikke med lyd....

Jeg takker for alle tips! :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En spillefilm konvertert til 3gp-formatet ligger på rundt 60-70mb, men dette varierer jo selvsagt fra film til film ettersom lenge, kvalitet osv....varierer.

Det er riktig, for å få sett film på mobilen må du konvertere til 3gp, dette kan du gjøre med gode program som "Nokia multimedia konverter" eller "mPegable x4", sistnevnte er et ganske komplisert og avansert program! :roll:

Jeg bruker i hvertfall disse programmene til å konvertere, og det funker veldig fint på min Nokia6230! :D

Lenke til kommentar

Dette er jeg noe usikker på siden jeg ikke har prøvd enda... håper da det? jeg encoda en fil til skjærmstørrelsen i hvertfall.. håper det funker... hvis ikke er det jo skikkelig jalla....

Jeg venter på et minnekort til. jeg skal gi tilbakemelding når jeg har fått lagt inn filem på fonen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...