Cloud Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Som forhåpentligvis Emne sier så har jeg en stor haug med dvd filmer som jeg vil ha inn på pc. Men problemet er at jeg ikke vil ha dem på 4,7 GB. Dette blir litt mye når jeg har ca 30 filmer. Så derfor trenger jeg et program som ripper dvd over til mpeg/avi fil. Denne avi/mpeg filen skal være av BRA kvalitet. Hadde vært supert hvis programmet kunne gjøre begge disse tingene. Så jeg slipper å ha et program som legger inn dvd filmen på pc, og så gjør om fra dvd til avi/mpeg. Har søkt litt og funnet prog som DVD Shrink Og DVDx, men har enten ikke forstått programmene ordentlig, eller så er ikke den muligheten i noen av dem. Noen som har det perfekte programmet til meg? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Foreslår du leser noen av guidene du finner her. Som du har funnet ut, så er det ikke bare å ha et program, men du må også vite hvordan man bruker det. Disse guidene gir deg hvilke program til hvilke jobber, og trinn for trinn gjennomføring. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 På www.doom9.org er det en veldig bra pakke med alle programmen du trenger til å kopiere dvd filmer til avi. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Ser det, men det er jo helt sinsykt mange av dem. Hvem er å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå