Torjus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har aldri vært inne på microplex sin vannkjøing avdeling. Så jeg tok turen innom og tok en titt og kom over denne radiatoren : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC31041 Er ikke den syk eller? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 den er ekstrem.. men jeg må dessverre si at de har hatt den sykt lenge, og derfor dukker ordet "OLD" opp veldig fort.. jeg kan tenke meg 80% av de som henger her har sett den (ikke negativt eller vondt ment) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Du har ikke sett den før??? btw: OLD Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Du har ikke sett den før??? Nope. Er det noen har på HW som har den? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Er det noen har på HW som har den? Jeg tviler egentlig. Folk herfra som vil ha stor radiator, henter en fra dynga koster sånn ca 2000,- mindre Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 faktisk første gang jeg har sett den... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 blir det ikke ett litt stort problem med strøm til alle di viftene ? eller er alle vitene koblet tilen stor kontakt. snakk om mange vifte styringere me den kkjølinga der a! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 til bruk på en PC trenger man ikke vifter. kan feste hele greia på utsiden av et fulltower. den er veldig old ja... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 blir det ikke ett litt stort problem med strøm til alle di viftene ? 1 Papst 120mm 26dB vifte tar ca. 1,25W fra 12v. 15*1,25=18,75. Altså burde det ikke være noe problem for en vanlig PSU å drive alle sammen. Angående kontakter så er vel det bare å lage en mega-forgrener. Men den radiatoren er vel ment for überclustere uansett? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Men den radiatoren er vel ment for überclustere uansett? "ble opprinnelig utviklet for cluster løsninger med opptil 40 CPUer." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå