Alex_2xA Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har noen noen gode ider til en gratis C++ editor med kompilator? Har tidligere brukt borland C++ og MS Visual C++, liker ikke MS C++. Trenger en til hjemme pcn min slikt av jeg kan lage noen programmer utenom skolen også. Lenke til kommentar
søppel Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) "dev c++" ==> google for andre alternativer, søk i dette forumet, eller eventuellt "ide c++" ==> google. Edit: ..men Emacs, og Scons som "bulid"-verktøy - er det jeg bruker til C++. Endret 25. november 2004 av søppel Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Editor: ConTEXT Komp: MinGW http://www.context.cx/download.html http://www.mingw.org/download.shtml Endret 9. november 2004 av bobafett Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Søk på forumet(generell annen programmering, eller C/C++ forumet). Da finner du utallige tråder med slikt stoff. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 (endret) Har noen noen gode ider til en gratis C++ editor med kompilator? Har tidligere brukt borland C++ og MS Visual C++, liker ikke MS C++. Trenger en til hjemme pcn min slikt av jeg kan lage noen programmer utenom skolen også. Gratis tekst editor : min egen (støtter bla. fargesyntaks for C og C++, samt at du kan kompilere direkte fra editoren så sant du linker en kompilator til dette språket) Link : evolvEd Text Editor eneste aberet er at den kun fungerer på win32 platformer, ergo er du på en linux/unix/mac så vil den ikke fungere Endret 24. november 2004 av dga01 Lenke til kommentar
P_e_pper Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 linux - Nano/Pico/gEdit og gcc windows - ms vc++ 6 / ms vc++ 7 / djgpp (gcc for windows) Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 Linux: KDevelop eller Kate/GCC Windows: Dev-C++ Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Linux: KDevelop eller Kate/GCCWindows: Dev-C++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå