dessessop Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ser dei sleppte 3dagers pass til Inferno no. Men billet service sine sider har dei ikkje kvifor gjør dei dette mot meg! Eg må ha tre dagers pass! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det krasher nok med TG, så nei jeg kommer nok ikke til å dra på inferno med det første desverre. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 inferno ja! hvorfor i h**** måtte de sette aldersgrensa på alt til 18? Hvorfor?!? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 inferno ja! hvorfor i h**** måtte de sette aldersgrensa på alt til 18? Hvorfor?!? Fordi du ikke skal få være der såklart... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 inferno ja! hvorfor i h**** måtte de sette aldersgrensa på alt til 18? Hvorfor?!? Fordi du ikke skal få være der såklart... jammen det er da ingen rettferdighet i det! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Såklart er det rettferdig. Kan ikke fordra småblækkiser og smågoth på konserter. La oss voksne metallhuer få kose oss i fred Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Kort og godt fordi Rockefeller har alkoholservering, som hører med på Inferno. De måtte sette 18-årsgrense fordi de så seg lei på fjortiser som fikk kompiser til å kjøpe halvlitere hele tida, og spøy ned dassen eller området utenfor (har sett MANGE som står og spyr bak søppelcontainern rett utafor inngangen. Disgusting) Eller bare gikk rett i baren og kjøpte alkohol fordi de så gamle nok ut. Det er da lett å gå i baret og bli anmeldt for servering til mindreårige, og miste skjenkebevilgningen. Så det er deres egen feil. Armbånd for de over 18 er prøvd ut, og det hjalp ingenting, da folk bare lånte bort armbåndene sine til de under 18. Når ungene ikke greier å holde seg til reglene blir det sånn desverre. Det er vel snakk om "de få som ødelegger for resten". Skyld på dere selv. Endret 10. november 2004 av Bitex Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Då har 3 dagers pass Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 *snip* Jeg er under 18, men jeg drikker ikke en gang... Det som ser ut til å funke er jo å dele konserten i to seperate områder. En med alkohol servering og en uten. Egentlig så tror eg at når eg er 18 så kommer eg til å synes at grensen er like grei.... er det noe eg hater så er det plagsomme fjortisser... huff Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Er det bare meg eller er det litt skufende lineup i år? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det er skuffende lineup. Jeg har hørt at man kan ha med seg verge, på Rockefeller. Det kan være en tanke til dere mindreårige - deriblandt meg. Tsjuder, Morbid Angel, Aura Noir, Candlemass og Gehenna er gankse så fine, da men. Men ellers, litt svak, vil jeg påstå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Skuffende?! Slogstorm, Deceiver, Obliteration, Goatlord, Zeenon, Horricane, Chton, Lamented Souls, Gorelord, Vreid, Tsjunder, Bloodthorn, Green Carnation, Mortiis, Grimfist, Sunno, Gehenna, Aura Noir, Amon Amarth, Arcturus, Candlemass, Morbid Angel, Dissection... Er dette SKUFFENDE? Beste lineupen de har hatt på flere år Mye bedre enn fjoråret i alle fall. My Dying Bride var ZzZzzZzøvndyssende. Endret 31. januar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Amon Amarth eier, kunne tenkt meg å sett de ja, pokker at jeg bare er 16 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Synes dei kunne ha flytta inferno til august. Sånn... For mi skyld. Og lineupen er slettes ikkje verst, nei. Endret 31. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Det at ein har fått Morbid Angel er jo selfølgeli konge. Men resten av banda har eg ikkje så mykje forhold til... er vel kanskje bare eg som er litt skufet Må sei eg var meir imponert over hole in the sky som fekk Kreator, Vader, Quorthon tribute osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå