Tåkelys Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hadde samme opplevelsen, for noen uker siden. La inn en bestilling, men ombestemte meg meg i samme øyeblikk, da jeg hadde glemt noen varer. Trykte så på den "slette ordre" knappen, eller hva den heter. Det kom opp "Kansellert". La så inn en ny bestilling. Men etter en liten stund kom den første ordren på plukklisten. Sendte en mail til komplett. Men da de svarte, var ordren allerede sendt. Heldigvis ordnet komplett det så jeg slapp å betale noe frakt Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Men svarer du på den PM'en jeg sendte deg Komplett.no? Alt var i orden og PM besvart :-) Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 19. november 2004 Forfatter Del Skrevet 19. november 2004 Hehe, må bare komme med en oppdatering her;) Alt har ordnet seg for min del, har fått pakken jeg skulle ha og har fått returnert den som kom feil. Nå er alle parter blide og fornøyde b0rre Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Alt var i orden og PM besvart :-) Svarer her jeg ettersom dette sikkert kan være av allmen interesse: Når ordren er slettet, hvorfor står den da under åpne ordre og med status Pending/Kansellering ubekreftet? Er ikke det litt missvisende? Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Ok, som jeg skrev for noen dager siden så var dette ute av verden..Men det viser seg å ikke være tilfellet. Idag fikk jeg et brev der det står at jeg må betale porto for sending og retur av disse pakkene som ble feilsendt til meg.. Summen ligger på 700kr! Hva skal jeg egentlig gjøre her?jeg føler at det blir feil at jeg skal lide for en dårlig webside som tydligvis har noe feil med mindre ansatte ikke bryr seg om avbestillinger og sender pakker uansett. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tja. Om komplett sa at du kunne returnere feilbestillingen på angrerett, og du har takket ja til det, så er det du som skal dekke porto. For det har du da godtatt. Men om komplett tok på seg skylden for feilen, så er det de som skal betale for feilsendingen. Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 (endret) de sa de ikke kunne gjøre noe med sendingen pga at den allerede var sendt og jeg fikk beskjed om å sende varene tilbake. Å at de ikke klarer å avbestille en vare engang synes jeg er meget merkverdig. Jeg hadde jo allerede avbestilt varen før den ble sendt via nettsidene deres. Er vel ikke min feil at siden dere er noe drit og ikke fungerer? PS. har sendt en lang mail til komplett.no ang dette rotet. Endret 30. november 2004 av b0rre Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 jeg må bare si at hele greiene gjør meg utrolig forbanna og ganske så frustrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå