b0rre Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 men jeg fikk jo ordrebekreftelse av bare den andre bestillingen =\ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Da ble det litt merkeligere igjen. Om ikke du fikk ordrebekreftelse skal de vel ikke sende den. *rope på Komplett.no* Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ordrebekreftelse skulle man vel fått ja. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Først: Jeg har aldri hatt samme problemet som trådstarter. Jaja, nå skjedde det - har altså fått omtrent det samme problemet som trådstarter. Dvs, jeg skulle bestille noe nå. Så klarte jeg selvsagt å glemme den tingen som egentlig var grunnen til at jeg bestilte noe i det hele tatt. Oppdaget dette etter maks et minutt eller to. Så da var det bare å kansellere ordren da. Og først Theo343, å slette en og en vare ser ikke ut til å funke lenger hos komplett Men det er altså en knapp som heter Slett hele ordren. Det som skjer når man trykker på den er at man kommer tilbake til rotmenyen for kontosidene. Ordresatus endres til Pending/Kansellering ubekreftet. Saken er jo den at det kommer ikke opp noe spørsmål om å bekrefte. Har til og med lukket alle vinduer for å se om noe har lagt seg bak... Og komplett kan jo ikke sitte og bekfrefte hver avbestilte ordre heller? Så hvorfor står det da ubekreftet? Og ikke står det noen dato/klokkeslett for når den er slettet heller. For meg minner det i det hele tatt om at ordren ikke er slettet Bare å krysse fingrene for at det løser seg alikvel. Men jeg tviler Endret 18. november 2004 av amundsf Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 @ amundsf Kan du ikke ta ett screenshot og sende det til komplett sammen med en link til denne tråden, så ordner det seg sikkert Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Hei amundsf! Tar du kontakt med oss så raskt som mulig i løpet av natten er du våken eller i morgen via PM så skal vi titte på dette for deg ASAP. Edit: Skriveleif.. Endret 18. november 2004 av Komplett.no Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Å gi respons til en kunde klokken 9 over tre om natten står det jo respekt av. :-) Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tar jeg ikke helt feil (Om du ikke befinner deg i UK el.) er den faktisk litt over 4 her i alle fall Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Man må jo være komplett idiot/nerd når man sitter oppe på denne tiden av døgnet................ :!: Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Man må jo være komplett idiot/nerd når man sitter oppe på denne tiden av døgnet................ :!: Hehe. Hysj da, er ikke meningen at alle skal vite det vettu :!: Edit: Fjernet noen linjer av quoten. Endret 18. november 2004 av Komplett.no Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Tar jeg ikke helt feil (Om du ikke befinner deg i UK el.) er den faktisk litt over 4 her i alle fall Hehe. Avslørt! Joda, jeg er i London, og her begynner klokken å nærme seg fire nå. På tide å avslutte Half-Life 2 for denne gang og finne dynen. Eller kanskje bare litt til...? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Man må jo være komplett idiot/nerd når man sitter oppe på denne tiden av døgnet................ Eh, javel? Kult at de svarer til alle døgnets tider synes nå jeg, vet ikke om du prøvde deg på noe ironi i innlegget ditt, det kom i så fall dårlig frem. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Var vel ironi siden han selv satt oppe på det tidspunkten Lenke til kommentar
kindings Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Må innrømme at det er lenge siden jeg bestilte fra Komplett, men trodde de sendte ut en mail man måtte svare på innen kort tid for at bestillingen skulle bli aktivert. Antar at det er slutt, men syntes det ga en ekstra trygghet. Det er dessverre lenge siden komplett var billige på noe, så det er blitt mye danske/svenske handel de siste gangene Utover det var det jo kjapt levert av komplett da, egentlig imponerende kjapt. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 har faktisk kansellert noen få ganger ordrer hos komplett pga. feilordre. Det eneste tipset jeg kan gi er at man må passe på at det står kansellert/bekreftet. Så lenge kanseleringen er ubekreftet så er den ikke kansellert... men du burde fått en bekreftelse på sendingen du egentlig hadde kansellert så lenge de sendte den. bertie Lenke til kommentar
xpert Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Så vanskelig kan det altså gjøres. Hva med å tenke seg om før man bestiller? Eller ringe Komplett for å kansellere ordren hvis man har bestilt noe man ikke skal ha? Synes enkelte har enorme forventninger når man mener at en webshop som bare behandler ett tall og nuller skal vite at folk som bestiller egentlig ikke vil bestille osv. Enkelte ganger kreves det nok meget tålmodige kundebehandlere på nettbutikker. Man tenker seg tydeligvis mere om når man går inn i en butikk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Slik er det med alt, folk er med skjødesløse med det meste på nett enn i virkelighetene. Bare se på hvordan enkelte oppfører seg på nett. De ville neppe gjort det utenfor nett etc. Endret 18. november 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Gidder dere å få inn noen Sapphire X800XT skjermkort også? Skal kjøpe en gang i det neste par månedene. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Gidder dere å få inn noen Sapphire X800XT skjermkort også? Skal kjøpe en gang i det neste par månedene. Jepp, ATI må bare klare å levere brikkesett først....Vi kjøper inn så mye vi bare kan få tak i fra produsentene vi fører. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Saken min ser vel egentlig ut til å ha løst seg uten noen problemer. Men svarer du på den PM'en jeg sendte deg Komplett.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå