sluffy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Og hva i svarte har demokratene i ett anti-rasistisk tog å gjøre? Med tanke på demokratenes politikk, uttalelser og medlemsmasse så skal det ikke mye tankevirksomhet til for å skjønne at opptrinnet var en ren provokasjon. Hvorfor skulle de ikke få lov til å delta? Er det ikke sykt at jødestjerner er provoserende for antirasister og antinazister? Jeg vil tro at det har noe med Israel-Palestina konflikten å gjøre. Det er også forskjell på et Israelsk flagg og en davidstjerne. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Og hva i svarte har demokratene i ett anti-rasistisk tog å gjøre? Med tanke på demokratenes politikk, uttalelser og medlemsmasse så skal det ikke mye tankevirksomhet til for å skjønne at opptrinnet var en ren provokasjon. Hvorfor skulle de ikke få lov til å delta? Er det ikke sykt at jødestjerner er provoserende for antirasister og antinazister? Jeg vil tro at det har noe med Israel-Palestina konflikten å gjøre. Det er også forskjell på et Israelsk flagg og en davidstjerne. Selvsagt har det noe med den konflikten å gjøre. Noe som viser at disse anti-rasistene og anti-nazistene har falske motiver når de bruker krystallnatten til å fremme sin egen politisk agenda i stedet. Som trådstarter skriver: Hyklerske antirasister Desuten viser de sin egen rasisme når de ikke klare å skille enkeltmennesker i Norge fra konflikten i midtøsten. Endret 10. november 2004 av JBlack Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Enkeltmenneskene kom som medlemmer av demokratene og israelsenteret. Disse gærningene setter likhetstegn mellom jøder og israel og tar kritikk av israel som jødehat og det som værre er. Den norske antirasistiske bevegelsen har heldigivis litt mere gangsyn. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Enkeltmenneskene kom som medlemmer av demokratene og israelsenteret. Disse gærningene setter likhetstegn mellom jøder og israel og tar kritikk av israel som jødehat og det som værre er. Den norske antirasistiske bevegelsen har heldigivis litt mere gangsyn. mm, de ser på folk som er kritiske til innvandrings politikken som nazister, litt av et "gangsyn", hva? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Enkeltmenneskene kom som medlemmer av demokratene og israelsenteret. Disse gærningene setter likhetstegn mellom jøder og israel og tar kritikk av israel som jødehat og det som værre er. Den norske antirasistiske bevegelsen har heldigivis litt mere gangsyn. mm, de ser på folk som er kritiske til innvandrings politikken som nazister, litt av et "gangsyn", hva? Demokratene består av en bråte gammelnazister, nynazister, mørkebrune gærninger og annet brunt spillvann. Demokratene er nazistenes førstevalg. Antirasister ser ikke på "innvandringskritiske" som nazister, hvor har du det ifra? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Jeg for min del mener vi kunne fått se fenomenet: "ekstremister på begge sider går i tog sammen for samme sak" hvis ikke politiet hadde grepet inn. Jeg velger hvertfall å være litt blåøyd å tro dette. Hadde det blitt bråk av det vet vi jo hvem som hadde slikket asfalt. EDIT: Antirasister ser ikke på "innvandringskritiske" som nazister, hvor har du det ifra? De føler seg kanskje truffet? Endret 10. november 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mener du at antirasister er ekstremister? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mener du at antirasister er ekstremister? Nei, jeg snakker om Blitz som jeg forsto var betydelig representert, og om hvordan norsk media sannsynligvis hadde fremstilt det - derav " foran og bak 'fenomenet' Om Blitz representerer ekstremisme er vel ikke noe å diskutere engang. Lenke til kommentar
farke Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "Antirasister" er ikke bare ekstremister men også meningsfascister (ofte også faktiske fascister) og per egen definisjon de største rasister. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "Antirasister" er ikke bare ekstremister men også meningsfascister (ofte også faktiske fascister) og per egen definisjon de største rasister. Si heller Blitzere istedenfor "Antirasister". De fleste av oss andre ikke-rasister, ergo antirasister, liker ikke å bli satt i samme bås som slike radikale grupper. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kan ikke blitz brenne i helvete en gang for alle? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kan ikke blitz brenne i helvete en gang for alle? fordi dei er tøffe! Punk Is Not Dead, It Just Smells That Way Uanset var det Politiet som stoppet det og ikkje Blitz. Eg tviler på at nokon hadde kjepjagd demokratene ved denne markeringen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 "Antirasister" er ikke bare ekstremister men også meningsfascister (ofte også faktiske fascister) og per egen definisjon de største rasister. Si heller Blitzere istedenfor "Antirasister". De fleste av oss andre ikke-rasister, ergo antirasister, liker ikke å bli satt i samme bås som slike radikale grupper. Antipsykopatisk senter mener alle som ikke er anti-antirasister. . . Forsåvidt så vil jeg ikke kalle deg antirasist om du ikke aktivt jobber imot rasisme på en eller annen måte. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Når begynte man å omtale èn person i flertall? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 "Antirasister" er ikke bare ekstremister men også meningsfascister (ofte også faktiske fascister) og per egen definisjon de største rasister. Si heller Blitzere istedenfor "Antirasister". De fleste av oss andre ikke-rasister, ergo antirasister, liker ikke å bli satt i samme bås som slike radikale grupper. Det er forskjell på å ikke være rasist og å være en anti-rasist. Både når det gjelder i ordets betydning, ved at det ikke nødvendigvis er noe enten/eller forhold, og ved at anti-rasistene kan sees på som en gruppe man ikke ønsker å forbindes med. Jeg er mot rasisme, men vil ikke forbindes med de særingene som kaller seg anti-rasister. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Særingene som kaller seg antirasister? SOS rasisme er da vitterlig en av de største og breieste organisasjonene i Norge og omfatter mange mange flere enn blitzere, raddiser og kommunistjævler. Endret 11. november 2004 av olsen Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Enkeltmenneskene kom som medlemmer av demokratene og israelsenteret. Disse gærningene setter likhetstegn mellom jøder og israel og tar kritikk av israel som jødehat og det som værre er. Den norske antirasistiske bevegelsen har heldigivis litt mere gangsyn. mm, de ser på folk som er kritiske til innvandrings politikken som nazister, litt av et "gangsyn", hva? Demokratene består av en bråte gammelnazister, nynazister, mørkebrune gærninger og annet brunt spillvann. Demokratene er nazistenes førstevalg. Antirasister ser ikke på "innvandringskritiske" som nazister, hvor har du det ifra? Omtrent alle "anti-rasister" jeg har diskutert med, men hvor får du det fra at demokratene består av en bråte gammel nazister? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Omtrent alle "anti-rasister" jeg har diskutert med, men hvor får du det fra at demokratene består av en bråte gammel nazister? Det er forskjell på å være innvandringskritisk og rasist ja. Og veldig mange rasister betegner seg selv som innvandringskritiske for å bli stuereine. At demokratene har en særs brun medlemsmasse er ingen hemlighet. Flere kjente nynazister er aktive medlemer i partiet. Fedrelandspartiet, nasjonalalliansen og andre sære partier har også gått inn i partiet. I tillegg til redaktører av nynazistiske blekker. Flere av de fremtredende personene i partiet har i full offentlighet gitt sin støtte til halnazistiske organisasjoner. Hva mener du med "anti-rasister"? Lenke til kommentar
Cera Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er svært innvandringskritisk, men ikke på noen måte rasist. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Hva mener du med "anti-rasister"? Personer som stempler Carl Ivar som rasist? Personer som ikke tåler kritikk av andre religioner? ( +) Endret 11. november 2004 av alexf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå