Gå til innhold

Bundle til P900i?

hosthus

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg kjøpte en P900i på qxl her en dag, og får den imorgen. Gleder meg som en unge..... Tenker på mobilen endel kan du si, og lurer bare på følgende: Selgeren sa at telefonen kom i original embalasje og med alt tilbehør. Hva er "alt tilbehør" som følger med i den originale embalasjen?

Og et spørsmål til...Er det verdt å oppgradere den til P910? Det koster 349,-...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Original bundle til P900 og ikke P900i for det er ingen modell fra SE som heter det er:

- stereo handsfree

- DSS-25, synkstasjon. Denne kan du også bruke til å overføre filer, synke mot outlook, oppgradere fw med osv.

- lader

- CD med programvare

- manual

Oppgradering til P910 om det lønner seg? Det må du spørre deg selv. Hva har P910 som du trenger i forhold til P900.

Lenke til kommentar
Original bundle til P900 og ikke P900i for det er ingen modell fra SE som heter det er:

- stereo handsfree

- DSS-25, synkstasjon. Denne kan du også bruke til å overføre filer, synke mot outlook, oppgradere fw med osv.

- lader

- CD med programvare

- manual

Oppgradering til P910 om det lønner seg? Det må du spørre deg selv. Hva har P910 som du trenger i forhold til P900.

Prudent skrev:

Original bundle til P900 og ikke P900i for det er ingen modell fra SE som heter det

Aiai... :blush: Pleier å selv å kommentere når folk skriver slike feil, så dette var litt, vell........ :blush:

Går ut fra at du glemte å nevne at Memory Stick Duo på 32mb følger med i pakken (MÅTTE bare finne en feil...), for det var det eneste jeg visste fulgte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...