Gå til innhold

Naruto spillet her i norge.

NothgaliC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Går ikke an å kjøpe de i Norge, du må importere det. Husk at alle spillene er på japansk da.

2. Det går an, men man må ihvertfall ha modda ps2 for å kjøre det tror jeg (tviler på at japan er sone 2). Det er en måte å kjøre spillet fra harddisken - med gamecube. Er ikke sikker på hvordan.

3. Playstation 2, Gamecube, GBA, DS og PSP

Har selv Naruto 2 til Gamecube, freeloader er alt som skal til for å spille det. Kan være problematisk for folk siden spillet er på japansk, men oppsettet er egentlig likt de fleste spill. Så er ikke alt for vanskelig å finne ut dette på egen hånd.

Ellers kan man jo også hente ned guider som beskriver hva det meste er til fra feks. gamefaqs.

Har selv Naruto 2 til Gamecube, freeloader er alt som skal til for å spille det. Kan være problematisk for folk siden spillet er på japansk, men oppsettet er egentlig likt de fleste spill. Så er ikke alt for vanskelig å finne ut dette på egen hånd.

Ellers kan man jo også hente ned guider som beskriver hva det meste er til fra feks. gamefaqs.

Hvilken type spill er det da?

• 3 uker senere...

Man kan importere det fraktfritt fra www.lik-sang.com

( http://www.lik-sang.com/info.php?category=...roducts_id=5243 )

Hvis du følger med på serien, bør du kjøpe Naruto Gekitou Ninja Taisen 3, som nettopp kom ut. Der er det med flere folk, bl.a Itachi, Jiraya, Tsunade osv! :w00t:

Ønsker meg det, og freeloader i julegave jeg. Fikk låne Naruto2 av en kamerat og det er grisefett!

Endret av razh0r

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...