Gå til innhold

Naruto spillet her i norge.

NothgaliC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Går ikke an å kjøpe de i Norge, du må importere det. Husk at alle spillene er på japansk da.

2. Det går an, men man må ihvertfall ha modda ps2 for å kjøre det tror jeg (tviler på at japan er sone 2). Det er en måte å kjøre spillet fra harddisken - med gamecube. Er ikke sikker på hvordan.

3. Playstation 2, Gamecube, GBA, DS og PSP

Lenke til kommentar

Har selv Naruto 2 til Gamecube, freeloader er alt som skal til for å spille det. Kan være problematisk for folk siden spillet er på japansk, men oppsettet er egentlig likt de fleste spill. Så er ikke alt for vanskelig å finne ut dette på egen hånd.

Ellers kan man jo også hente ned guider som beskriver hva det meste er til fra feks. gamefaqs.

Lenke til kommentar
Har selv Naruto 2 til Gamecube, freeloader er alt som skal til for å spille det. Kan være problematisk for folk siden spillet er på japansk, men oppsettet er egentlig likt de fleste spill. Så er ikke alt for vanskelig å finne ut dette på egen hånd.

Ellers kan man jo også hente ned guider som beskriver hva det meste er til fra feks. gamefaqs.

Hvilken type spill er det da?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Glad for å se a det ikke bare er jeg som liker Naruto :D

Naruto kan kjøpes på ebay til en billig penge i de fleste tilfellene. Er man heldig betaler man under 200 kr og slipper den sygge momsen.

Synd det ikke fins noen spill til xbox for hvis det hadde fantes ett hadde jeg garantert kjøpt det.

Lenke til kommentar

Man kan importere det fraktfritt fra www.lik-sang.com

( http://www.lik-sang.com/info.php?category=...roducts_id=5243 )

Hvis du følger med på serien, bør du kjøpe Naruto Gekitou Ninja Taisen 3, som nettopp kom ut. Der er det med flere folk, bl.a Itachi, Jiraya, Tsunade osv! :w00t:

Ønsker meg det, og freeloader i julegave jeg. Fikk låne Naruto2 av en kamerat og det er grisefett!

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...