Gå til innhold

beste skjermkortet.. 5k

RaW_DeNiM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det beste av det beste er nok et x800xt pe med bra kjøler, noe som du får til den prisen der.

men kommer jo også ann på hvilke type spill(hvis du skal spille) du skal bruke det på.

open gl->nVidia-altså 6800ultra

direct 3d->ATI altså x800xt pe

men av disse er x800xt pe bitte litt kraftigere, men det er så minimal forsjell at du ikke kommer til å merke det!

Lenke til kommentar
det beste av det beste er nok et x800xt pe med bra kjøler, noe som du får til den prisen der.

men kommer jo også ann på hvilke type spill(hvis du skal spille) du skal bruke det på.

open gl->nVidia-altså 6800ultra

direct 3d->ATI altså x800xt pe

men av disse er x800xt pe bitte litt kraftigere, men det er så minimal forsjell at du ikke kommer til å merke det!

Enig med den. XT PE yter hakket bedre i opengl enn ultra gjør i directx spill. Men som sagt, minimal forskjell.

Lenke til kommentar

Tar ikke 6800Ultra 2 plasser, 1xAGP + 1xPCI, pluss at det kanskje skal ha 2x strømplugger. :hmm:

Dette kan jo også ha noe å si for mulighetene dine til å velge.

Men bortsett fra dette vil nok valget ditt gå mye på personlige følelser/meninger, kanskje se litt på bundle osv....

Men du får uansett et HØVDING skjermkort

Lenke til kommentar
Tar ikke 6800Ultra 2 plasser, 1xAGP + 1xPCI, pluss at det kanskje skal ha 2x strømplugger. :hmm:

Dette kan jo også ha noe å si for mulighetene dine til å velge.

Men bortsett fra dette vil nok valget ditt gå mye på personlige følelser/meninger, kanskje se litt på bundle osv....

Men du får uansett et HØVDING skjermkort

hehe joa... har jo ett x800 pro vivo fra før... så må seff ha noe som er bedre enn det.. så x800xt greiene er vel ett bra alternativ

Lenke til kommentar
Øh, hvorfor gå fra x800 pro til xt? Kortet du har kan jo også moddes til et fullverdig xt kort også om du ikke vet det. Forskjellen i ytelse er garantert ikke verdt kronene og stresset.

det skal jeg si deg ... for jeg skal mekke en pc til dama oxo.. dvs at hun får gamle stashet mens jeg får nytt hehe...

+ at jeg forstår null av den derre flashinga

Endret av RaW_DeNiM
Lenke til kommentar
Raptor' date='09/11/2004 : 23:59'] Eller du kan ta et GeForce 6800 Ultra kort som er basert på en helt ny teknologi...

Gainward sine kort er gode å klokke. Får mitt PoV kort opp til 450Mhz uten noen problemer... :yes:

blir det geforce blir det gainward... hadde ett POV 6800gt og det var jo så helfjernt så bytta det inn i ett x800 pro vivo

Lenke til kommentar

En av kameratene mine kjører Gainward sitt Ultra kort på 430Mhz (han sier han ikke gidder å klokke)

Viftehastigheten er justert til dynamisk, så hører nesten ikke viftene på kortet. Vil si at Gainward sin ExpertTools er imponerende...

Lenke til kommentar
Raptor' date='10/11/2004 : 00:05'] En av kameratene mine kjører Gainward sitt Ultra kort på 430Mhz (han sier han ikke gidder å klokke)

Viftehastigheten er justert til dynamisk, så hører nesten ikke viftene på kortet. Vil si at Gainward sin ExpertTools er imponerende...

mye koster det for ett Ultra da... gainward vel og merke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...