Gå til innhold

Problemer med Logitech MX310

Anbefalte innlegg

Heisann!

For noen uker tilbake kjøpte jeg en mus som jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med! Dvs, nå begynner jeg å tvile. Formen passer perfekt til mine hender og etter å ha begynt å bruke den uten logitech drivere, har den fungert fint. Helt til nå. Det som skjer er at musa bare plutselig slutter å fungere! Noen ganger kan det være nok å nappe ledningen ut for så å sette den inn igjen, mens andre ganger må jeg reboote og tilogmed kjøre system restore. Men etter en liten stund er det like galt igjen :/

Jeg har fulgt med på musa under oppstart, og det som skjer er at sensoren lyser, helt til jeg entrer windows. Det er vel et ganske sikkert tegn på noe bugg-greier i windows? Mens sensoren på 310èn har vært dau, har jeg prøvd å plugge inn en intellimouse 3.0 i tillegg, og denne funker som bare det.

Noen som har vært borti noe liknende og evt vet hva jeg må gjøre for å løse problemet?

Dette er som dere kanskje skjønner, MEGET fustrerende.

På forhånd, takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd Logitechs drivere i det hele tatt (de som har lagd musen din)? Og ikke bare Microsoft sine innebygde (de som ikke har lagd musen din, og har en generell musedriver innebygd)

Sjekk Logitech.com/no og finn siste mouseware-driver til den musa du har. Det er vel forsåvidt samme driver til alle de nyeste Logitech-musene.

Lenke til kommentar

Har ikke Logitech drivere inne nå nei. Men så har det fungert helt fint i flere uker uten da, så det ville vært veldig rart om musa fikk sånn akutt trang til drivere..

Grunnen til at jeg ikke vil legge inn Logitech driverene, står her.

Håper noen som har løst problemet før leser denne tråden ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...