skille Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ser ut til at min kjære Athlon 950MHz CPU tok kveld i dag. Skulle hatt den maskina opp å gå igjen, samme om det er en dritt pc. Noen som vet av noen prosessor som går til AOpen AK33 hovedkort? På forhånd takk for svar.. -Trond Lenke til kommentar
1955 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Mitt MSI/KLE133 kjører greit XP 2400/266 og SDRAM 133 . Du kan jo prøve med en XP-mobil fra ITButikken . Er det slik at denne har ulåst MP har du jo alle muligheter. Lenke til kommentar
skille Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hmm, kunne prøvd, men trur kanskje den prosessoren blir for kraftig for kortet mitt. Det er dette hovedkortet jeg har: http://www.aopen.com.tw/products/mb/ak33.htm Lenke til kommentar
skille Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Dette er snodig, feilmld. var helt rare, funket no å da, av og til krasjet bios. Fikk ikke bootet fra CD. Fikk Error kode 4, og en hel bunsj av rar tekst og tall. (Det var sammenheng, ikke noe vilkårlig) Har nå byttet skjermkort, og allt ser bra ut så vi lar det være slik, og dropper å gå til anskaffelse av ny CPU. -Trond Lenke til kommentar
1955 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Bra det da. Er vel ikke ofte at det er CPU som svikter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå