pg Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 noen som kan finne et billig vannkjølinsett? komplett.. Lenke til kommentar
Empty Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Thermaltake Big Water Cooler til 858,- Dette er da bare med Cpu vannblokk. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 er det noen som har testet det settet (noen på forumet her)? er veldig intresert i det settet selv Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dette settet har vel strengt tatt ikke kommet til noen norske nettbutikker (som jeg vet om), så tviler på dette Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 hm.. har sett det og, lenge siden det var inne i butikkene, men det er jo mange som har bestilt da Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette settet har vel strengt tatt ikke kommet til noen norske nettbutikker (som jeg vet om), så tviler på dette den som ble avbildet netopp kommer fra psdata da (norsk) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 men husker dere ikke den mega billig vankjølingen som han dansken la ut på "nyheter" kan ikke finne posten, men jeg TROR det ble linket til databutikken.. Kosta 700 tror jeg og da var de både cpu OG gpu =) Lenke til kommentar
Arco Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette ifra Waterchill: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=147172 Lenke til kommentar
pg Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 takk for alle svar... men er vannkjøling bråkete? og med en extern radiator, kan man bruke det på 2 pc`r? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det er ikke bråkete nei. Det spørs jo på vifta du har på radiatoren da, men trur neppe det er mange som har ei delta vifte på raddisen... Big Water er ikke komt inn på lager enda nei, jeg har selv bestillt det settet... Vis du skal bruke den til to PC'r så må du jo kjøpe ei extra blokk og da... Og da er en extra radiator å anbefale ja Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 har som sagt sett at det har vært lenge borte, men er det noen som vet hvorfor det har vært lenge borte? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har lyst på vann kjøling selv, men det er dyrt, grunnen er det at det kjøler bra. Men jeg liker at pc'n skal bråke! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Har lyst på vann kjøling selv, men det er dyrt, grunnen er det at det kjøler bra. Men jeg liker at pc'n skal bråke! hm.... syke menneske jeg selv foretrekker null lyd.... men dette er et billig system da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå