GUNNISSS Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Grunnen til at jeg legger ned denne topicen er vel fordi jeg rett og slett ikke har sett denne topicen i det hele tatt. Og jeg håper at denne topicen kan hjelpe "oss" som ikke vet så utrolig mye cpuer og ytelse osv..... Derfor ville det vært KJEMPE SNILT hvis noen av dere erfarne brukere eller dere som har peiling på dette emnet til å adde en reply eller quote på dette emnet ! GUNNISSS Endret 9. november 2004 av GUNNISSS Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Grunnen til at jeg legger ned denne topicen er vel fordi jeg rett og slett ikke har sett denne topicen i det hele tatt. Og jeg håper at denne topicen kan hjelpe "oss" som ikke vet så utrolig mye cpuer og ytelse osv..... Derfor ville det vært KJEMPE SNILT hvis noen av dere erfarne brukere eller dere som har peiling på dette emnet til å adde en reply eller quote på dette emnet ! helst ta med ytelesen til Centrino M 2.0Ghz GUNNISSS Les denne topicen, og denne relativt grundige testen. Ellers så heter det ikke Centrino M 2.0. CPU heter Pentium-M 755 (2,0 GHZ). Centrino er betegnelse på bærbare som er laget etter spesifikke Intel spesikasjoner, og med Intel WLAN med mer. Tester viser at den yter nesten som P4 3,2. Videre er det mye vanskeligere å vurdere bærbare ut fra bare hastighet til CPU. Det blir i mye større grad å balansere krav til batterilevetid, lagringkapasitet, grafikkytelse, støy og vekt. En bærbar med Pentium-M 755 og integrert grafikk og liten og langsom disk kan yte mindre enn en Pentium-M 745 med dedikert grafikkort og en rask disk i daglig bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå