Gå til innhold

Integrere forum i ny side?

Anbefalte innlegg

Dette er litt vanskelig og forklare, men jeg prøver alikevell. Jeg har kjørt et phpbb forum en god stund nå, og når har jeg laget en webside som dette forumet skal være en del av. Poenget er at denne siden har php og .css osv, slik at man kan registrere seg på siden og få tilgang til alt osv, som en portal side.

Poenget er jo, at når man registrerer seg på hoved siden skal man bli registrert på forumet også, og det er jo greit nok å fikse, men de som allerede er registrert på forumet, må de da isåfall bare nøye seg med å ha to bruker kontoer? Er ikke spesielt erfaren når det gjelder dette, så please be gentle og prøv å forstå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler at du tar dette opp på phpBB sine hjemmesider. Hovedsaklig fordi der har du en skokk av folk som kan alt om phpBB, og at dette forumet sørgelig ikke har et forum for bulletin boards, eller "forum" som det ofte kalles.. Da tror jeg vi kunne ha fått inn litt flere folk som kan mye om diverse forum.

(Du vil sikkert ikke høre dette, men jeg anbefaler også å kovertere til IPB eller vBulletin, fordi sikkerheten er ikke vedlikeholdt hos phpBB, utseendet er grusomt og de andre to forumene er utvilsomt mer bruksvennlig) ;)

Lenke til kommentar
(Du vil sikkert ikke høre dette, men jeg anbefaler også å kovertere til IPB eller vBulletin, fordi sikkerheten er ikke vedlikeholdt hos phpBB, utseendet er grusomt og de andre to forumene er utvilsomt mer bruksvennlig) ;)

Problemet er at IPB og vBulletin koster penger ;) (Personlig mener jeg vBulletin er det helt klart beste forumet)

Lenke til kommentar
(Du vil sikkert ikke høre dette, men jeg anbefaler også å kovertere til IPB eller vBulletin, fordi sikkerheten er ikke vedlikeholdt hos phpBB, utseendet er grusomt og de andre to forumene er utvilsomt mer bruksvennlig)  ;)

Problemet er at IPB og vBulletin koster penger ;) (Personlig mener jeg vBulletin er det helt klart beste forumet)

Nei, det gjør ikke det.

Ikke far med usannheter, bror! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...