ruva Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Tok katta mi Piri på fersken, heldigvis hadde jeg lånt meg et Canon EOS 300D kamera Ble ganske fornøyd selv, bildet er lagret for web og dermed ikke i maks kvalitet. http://rune.speedpost.net/piri.jpg Endret 9. november 2004 av ruva Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Veldig stilig faktisk! Men ville tatt vekk den siste ruta, den blei berre unødvendig synest eg. "Leiken" var liksom over for lengst da Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Dette var bra og smart funnet på En minireportasje som absolutt forteller en historie. Regner med at du har satt sammen en serie til et bilde? Stativ? Lenke til kommentar
ruva Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Brukte ikke stativ, satt i sofan forran vinduen. Så katta smøg seg bak gardinen og så da det morsomme motivet. Hadde lånt 300d kamera(dagen før) som nevnt ovenfor. Hadde ikke klart å ta dette med mitt gamle kompakt kamera fordi det skjedde på noen sekunder. Sikler litt ekstra etter speilrefleks nå Arve87: Tenkte det samme jeg også, men ville ha slutten på "historien". Skal prøv å lage en med 3 ruter i kveld. Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det er det der med å være på rett sted til rett tid!! Men jeg synes alle bildene skal være med. Det siste, der katta koser seg i blomsterpotta, er jo en helt selvfølgelig avslutning på et vellykket "raid" mot blomsten ... synes det skal være der, jeg .. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Skulle gjerne hatt det der i samliga mi ja Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Likte dette (og så digger jeg katter da) Men som nevnt ovenfor; ta bort det siste bildet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ikke fjern det siste bildet synes nå jeg, er med på og balansere helhete. og gr historia en fin slutt. leken er jo ikke over, katta tar jo bare steget helt ut og hopper liksågreit oppi blomsterpotta! herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå