lilfire Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 har hatt lyst til det lenge.. men aldri orka begynt med det.. men nå har jeg lyst men har ingen ide om hvordan det gjøres. da er hw.no hjelpen hehe så spm. er da hvordan setter jeg opp en amilserver på pcen min. mvh lilfire Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 ingen som kan hjelpe meg med å sette opp en mailserver Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Postfix er enkel grei og rask. Prøv den! Om du vil ha webmail på serveren, kan eg anbefale neomail, veldig enkel å sette opp. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du sier ikke hvilket os du kjører men hvis du bruker linux så ta en titt på Qmailrocks. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) http://www.pmail.com/ Mercury mail-server er gratis godt og forholdsvis enkelt å sette opp. Kan jeg spørre om hva du skal bruke mailserveren til? Måtte bare legge til at du finner en kjempegod forklaring på hvordan du skal sette den opp på webstedet. Endret 11. november 2004 av bono_head Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 kjører win xp pro. men tenker på å gå over til linux men venter med det til noe skjer med xp først...er nok ikke så lenge, mye feil med ms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå