MartinMyhr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg har en AMD 64 3200+ prossesor. Hovedkort: MSI K8T NEO-FIS2R. Jeg har tenkt og prøve meg og klokke... har litt peiling på det, men håper på å få hjelp.. Jeg har vannkjøling.. tempraturen ligger fra 27-35 grader. Noe hjelp i bios? Lenke til kommentar
eab Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Noe hjelp i bios? Frequency/Voltage Control er jo en fin plass å starte da Lenke til kommentar
MartinMyhr Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jeg skjønnte egentlig det her er ett bilde: Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du fikk jo svar av en annen i din andre tråd. Jeg begynte med å øke FSB gradvis, for så og kjøre stress test på systemet etter hver økning. Når det blir ustabilt lønner det seg gjerne å øke volt på ram og på cpu, men pass på og ha god kjøling. Når systemet er stabilt kan du igjen begynne og øke FSB. Det finnes sikkert bedre måter og andre som kan forklare det bedre/har bedre peiling, men det funket fett for meg å gjøre det slik. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Feilpost, minner om at de div. overklokkings forumene er oppe igjenn (og har vært det en stund) Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå