Gå til innhold

What !?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-25 21:14, Ripp3r skrev:

Ja dette er et velkjent problem!!!

Løsningen på problemet er deriomot enkel:

Trykk på tastaturet (enheten som ligger på borde som er full av knapper med forskjellige tegn.....)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Koselig......

Det som faktisk skjedde(!) var at jeg hadde trykket på nytt emne istedet for svar på en tråd og da, istedet for å slette, redigerte jeg meldingen og fjernet teksten. Syns det var litt teit...

Men en tendens jeg har merket her inne på forumene er at hvis noen folk har en ekstrem trang til å skrive svar men ikke har så stor peilig på akkuratt dette emnet skriver direkte fornærmelser og syns dette er kjempemorsomt !

Det som var 'temaet' her var ingenting, så konklusjonen her er at dere som følte den direkte trangen til å være frekke ikke kan noenting om noenting. Der fikk dere den, rett tilbake for maken til oppførsel !!!!! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-25 23:11, Ripp3r skrev:

Koselig......

Det som faktisk skjedde(!) var at jeg hadde trykket på nytt emne istedet for svar på en tråd og da, istedet for å slette, redigerte jeg meldingen og fjernet teksten. Syns det var litt teit...

Men en tendens jeg har merket her inne på forumene er at hvis noen folk har en ekstrem trang til å skrive svar men ikke har så stor peilig på akkuratt dette emnet skriver direkte fornærmelser og syns dette er kjempemorsomt !

Det som var 'temaet' her var ingenting, så konklusjonen her er at dere som følte den direkte trangen til å være frekke ikke kan noenting om noenting. Der fikk dere den, rett tilbake for maken til oppførsel !!!!! :smile:

Hehe, svarte nå mest for moro skyld jeg da :smile: var ikke meningen å være frekk eller uhøflig.

Lenke til kommentar

Den 2002-05-25 23:13, Ripp3r skrev:

Den 2002-05-25 23:12, Dan Hansen skrev:

Quote:

Du skrev jo ingenting da, var ikke i det hele tatt tenkt mot deg. Hvorfor var det ikke tekst i innlegget ditt egentlig ? :smile:

Det sto ingenting i innlegget, derfor sto det heller ingenting i svaret :smile:

Lenke til kommentar

Helt riktig 'Dan Hansen' derfor skjønte jeg ikke hvorfor du hadde følt at jeg snakket til det angående min resposn mot de **** ** ** ** **** som hadde lagt ut disse *morsomme* meldingene med diverse spydige komentarer.... Du skrev jo som sagt ingenting og det jeg reagerte på var de som faktisk skrev noe...

Ok ??

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-25 23:21, Dan Hansen skrev:

Joda, jeg forsto vel egentlig det. Ville bare forsikre meg om at jeg ikke fornærmet deg. Da er det bedre å be om unnskyldning en gang for mye enn for lite :smile:

Takker...

Skjønner, en her som i hvert fall ikke er en ravende idiot... Neida, jeg bare sier igjen som jeg sa før. Det er for MANGE som bare skriver svar i 'treads' uten noe fornuftig å komme med....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...