daffyr Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 noen som har en ide om hvordan jeg kan lage kabinetett mitt litt kult med ting som man har hjemme.=) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) *FuZzY^kom meg i forkjøpet* Endret 9. november 2004 av PioUs-JiN Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 alt som man vaneligvis har hjemme omtrent! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Ett bilde av kabinetet er ikke en dum ting Da er det lettere å hjelpe. Hva har du av ting og tang i hjemmet? Noen har dremel, mens andre her proff verktøy til flere 10tusner. Litt lite info du kommer med Edit: Pokker å fort det ble postet her da. Endret 9. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 alt som man vaneligvis har hjemme omtrent! mente nok åssen kabinett har du Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 sleng på litt jule(tre)pynt! det er jo tross alt snaaaaaart tiden for det! Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 her er bildet.....det er ett dell kabinett...som jeg syns er litt stygt Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 har igrunn alt av verktøy Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 har ett vindu også men går ikkje ann å få av side døren....det er sånn stål ramme på innsiden av av kabinetett på sidedøren som jeg ikkje tør å tulle med..... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 da er det bare å lage vindu i sidedøra, lage viftehull/vindu i toppen. og kansje finne på ettelleranna smart med fronten. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hiv inn no LED vifter og katoder! (Neon lys) Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 her er bilde av sidedøren ifra innsiden Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 haha. 50-50.no nei de kjenner vi ikke til ^^ sett på noen skate truckere som føtter og lag en etch på vinduet formet som en skater, og lakk kabinettet i en egen farge. det burde gjøre susen Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 her er bilde av sidedøren ifra innsiden Uvlys hadde jort seg der Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 hva ska jeg gjøre for å få på vindu på den sidedøren....hva ska jeg gjøre med den stål døren Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) da er det bare å lage vindu i sidedøra, lage viftehull/vindu i toppen. og kansje finne på ettelleranna smart med fronten. Han fikk jo ikke av side døra Alt av HW må ut hvis man ikke får den delen man skal skjære i, vekk fra kabinettet. Edit: kjøpt deg et nytt kabinett du. Det høres ut som det er det beste. Endret 9. november 2004 av Natrium Lenke til kommentar
daffyr Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 men bortsett ifra vindu da er det noe tøft jeg kan gjøre med det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå