Arcus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Skal til oslo til uka, og tenkte å kjøpe meg en Playstation2. Noen som noen billige plasser ?? eller lønner det seg å bestille online. Tenker på en helt vanlig pakke med konsoll + 1 kontroll og kanskje et minne kort. Eneste plassen jeg har på liste nå er spaceworld. Noen andre hotte tips ? Lenke til kommentar
Stream Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Expert selger PSTwo for 1399, SpaceWorld tar 1598 (i Fr.Stad i hvert fall). De fleste andre butikkene jeg har sett i selger den for 1499 eller deromkring. Minnekort fant jeg billigst på Toys'R'Us (259 for ett og 349 for 2 originale minnekort). Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis du drar til EB Games som ligger i byporten (ved oslo s) så mener jeg at du får en playstiation med 1 kontroll til 1299 kr (hvis ikke var det 1399 kr). Der selger de også brukte spill i tilfelle det skulle friste med noen billige spill. Jeg kjøpte min ps2 der, og fikk noen tilbud på spill, kontroller og minne siden jeg kjøpte ps2 maskin. Og jeg var litt ekstra heldig og fikk med et spill som ikke skulle ha fulgt med. Lenke til kommentar
neero Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis du drar til EB Games som ligger i byporten (ved oslo s) så mener jeg at du får en playstiation med 1 kontroll til 1299 kr (hvis ikke var det 1399 kr). Der selger de også brukte spill i tilfelle det skulle friste med noen billige spill. Jeg kjøpte min ps2 der, og fikk noen tilbud på spill, kontroller og minne siden jeg kjøpte ps2 maskin. Og jeg var litt ekstra heldig og fikk med et spill som ikke skulle ha fulgt med. Kjøpte min PStwo der, kostet 1399,-. Vet ikke om de har noen inne nå da. Minnekort var billig på www.play.com, check it. Tar ikke lang tid før det kommer i postkassa di. Kosta 160,- kr hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå