pg Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 noen som vil lage en side til meg? bare noe enkelt... noe som er bedre en det jeg har no.. pg-cr.com mail meg på [email protected] Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hvilken prisklasse ser du for deg? Endret 9. november 2004 av Loomy Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hadde jeg hatt noe liggende skulle du fått. Om det er gratisarbeid det er snakk om, burde du spørre på en litt annen måte. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 php nuke eller cpg nuke eller e107 eller no ;o) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Funker denne? Du må antagligvis lese litt rundt om for å skjønne alt. Ta en titt i sticky-tråden. Jeg la også ut PSD-fila, siden du sikkert vil endre litt på menyen og diverse annet.. Endret 9. november 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Fikk nesten lyst til å lage noe, siden du spørr så pent... Lenke til kommentar
pg Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 det er snakk om gratis\billig jobb Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Tror det er vanskelig å få noen til å lage en hjemmeside uten videre. Men det finnes mange fine templates du kan laste ned gratis Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis jeg ikke forstod det feil så har jo SirIce lagd en side til deg, hvorfor bruker du ikke den? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 SirIce laget jo en meget bra Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg laget ikke dette designet spesielt til trådstarter. Jeg kodet bare noe jeg hadde liggende i .psd-mappa mi. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg laget ikke dette designet spesielt til trådstarter. Jeg kodet bare noe jeg hadde liggende i .psd-mappa mi. Jeg synes den var skikkelig tøff. Hadde ikke hatt noe imot å hatt en sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå