Gå til innhold

Ny maskin fra Dell

h-e-i

Anbefalte innlegg

har en 8600, 1.7m, 1920x1200, 60G 7200, 1 gig ram, intel 2200.

8mnd gammel, er meget fornøyd god maskin og siden dell er vel de eneste med wuxga widescreen var valget enkelt

Dell er ikke de eneste med WUXGA skjerm. Jeg har sett at blant annet HP har det, men jeg har riktignok ikke sett det i Norge.

jepp, vet det er flere men tenkte på det norske markedet.

på de store el kjedene pusher de ennå 1024x768 på nesten alle de bærbare, uansett om det er 12 eller 15 ". som jeg synes er utrolig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

linken er ikke helt god for den forandres hele tiden..... anbefaler at du går inn på www.sol.no og litt nede på siden er det en dellreklame. ( ca 10*10cm Diger)

linken forandres for hver gang du refresh'er siden og kan være for bærbare eller stasjonære, så hvis du ikke får bærbar, bare trykk refresh... noen ganger kommer du også inn i den delen som er forbeholdt bedrifter, men da må du bare tilbake til sol.no, trykke refresh og prøve på nytt.... litt tåpelig igrunn, men men

du får bare tilbudet(-10%) hvis du klikker deg gjennom denne linken( men den finnes også på vg.no etc.)

tror tilbudet gjelder noen latidude også, for de dukker opp sammen med inspiron pc'ene.

ellers kan det nevnes at hvis du velger preformance eller multimedia( i stedet for basic) blir det beløpet som trekkes fra tot. prisen når du velger ett års henteservise i stedet for 3 års servise betydlig høyere. ergo pc'en blir billigere for deg

litt komplisert ble det, men som en sier: er det laken å spare så gjør en det gjerne :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...