Gabriel Shear Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Netshop 1557gls Av og til skjer det at pcen ikke vil våkne etter hvilemodus... Har hatt pcen i ca 2 mnd, og det har aldri vert problem, men nå begynner den å svikte litt... Når den har stått lenge i hvilemodus så vil den ikke starte, og viss den skulle starte så kan det ta 1 minutt... Hva kan være galt? any1? Edit: klarte å skrive tre ganger på rad hvilKemodus??? hvordan er det mulig?? *lol* Endret 10. november 2004 av Gabriel Shear Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 - Sjekk at det ikke er bugs/drit i OS'et - Sjekk at du har de siste driverne - Sjekk om det finnes BIOS updates Lenke til kommentar
artificial Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 samme problemet her. tørr ikke oppgradere bios. lemme knw how it goes. Lenke til kommentar
Clint Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Samme "problem" her. Jeg bruker dvalemodus i stedet(aktiveres under strømalternativer). Går nesten like fort, og det gjør at maskinen ikke bruker strøm under dvalen. Aldri noen problemer med dette. Regner med at det er BIOS krøll e.l., men jeg gidder ikke oppdatere.. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 virus/spyware er jeg fri for, og nyeste drivere har jeg... Skal teste bios update kanskje ja... hvorfor er dere skeptisk til det? Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 har samme problemet med min 5 dager gamle 1557 gls. av og til vil den ikke ut av dvalemodus, den trenger ikke å ha stått så lenge i dvale engang.... i dag mistet jeg 2 timer med programeringsarbeide pga det...deaktiverte det rett og slett bare da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå