Steina Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg har Xp Home på maskinen min, også har jeg kjøpt spillet Max Payne. Siden man ikke får spillt sånne spill i Xp, la jeg inn "VMware Workstation 4" og installerte Windows 2000. Deretter la jeg inn "VMware tools", DirectX 9.0 og selvfølgelig Max Payne.. Men jeg får fortsatt ikke til å spille Max Payne Jeg får denne feilmeldingen når jeg prøver å starte spillet: "Max Payne requires a DirectX 8 compatible display adapter. Please consult the troubleshooting readme in the installation folder." Hva vil det si, og er det noe jeg kan gjøre? Endret 9. november 2004 av steina Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Betyr det ikke bare det som står der da? At skjemen eller skjermkortet ditt ikke er DirectX 8 kompatibelt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 VMware søtter ikke grafisk hardwareakselerasjon, noe som betyr at å spille spill som krever hardwareakselerasjon er nytteløst... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Huff.. Er det noen tips om hva jeg kan gjøre i Xp da? Jeg kommer til meny'en, men når jeg starter spillet, hopper det ut i windows med følgende feilmelding: (noen som er veldig vanlig i Xp ) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Kjør det via Apcompat som win2k, 98 eller noe. Google etter Apcompat.exe. WindowsXP har visst noe sånt bygget inn, men ikke vet jeg hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Apcompat.exe? Er det det samme som "kompatibilitet" i Windows Xp? Den kompatibilitet driten i Xp har aldri fungert, og vil heller aldri fungere. Så jeg prøver å oppdatere versionen på spillet før jeg prøver det Apcompat greiene.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Det virket med å bare oppdatere versionen. Hadde bare v1.0, så oppdaterte jeg til v1,5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå