Tha_Zaynt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvordan får jeg til dette? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Forklare litt nærmare værsåsnill? Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Jeg vil at siden skal "refreshe" seg selv en gang pr. dag. Har hørt det går an å gjøre det ved hjelp av en såkalt cronjob, men er ikke sikker på hvordan det fungerer... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvis du mener at en bestemt side skal refreshe seg i browseren din har Opera løsningen. Last ned (www.opera.com) --> Innstaller --> Velg "Navigation" --> "Reload every" --> "Custom" --> Velg 1440 minutter (et døgn/24timer. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 nei, er ikke slik jeg mer...Jeg har et script på en side som jeg vil kjøre en gang om dagen (det er et php-script som rydder opp i en database) og fo at det skal skje må siden der scripet ligger "refreshe" seg en gang om dagen...skjønner dere nå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 kan vel berre ha et script som passer på at browseren refresher kver gang noken går innpå sida da vel, leit litt på hotscripts.com Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det du ber om gjøres ved hjelp av en cronjob. Du kan eventuelt lage et script som får brukeren til å ta på seg "drajobben" ved å sjekke om scriptet har blitt kjørt for mer enn et døgn siden. Foreslår å ta dette spørsmålet i PHP-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå