Titanium Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har klart og skaffe meg en av disse (hmm. du vet der det står hva, og hvor mye varen koster i kassa..) et gammelt lcd display.. men brukbart fordi det er så stort.. Problemet mitt er da at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare og får kobla opp dette, det er koblet til på rimi med bare 4 ledere.. skal få skaffet noen bilder i løpet av kvelden så dere får se.. Søkte en del på google, men fant ikke noe om det.. dere kan jo få serie nummer og sånt så kanskje dere gidde og se (hvis dere ikke har annet og gjøre da:P). S/N B7829 P/N 73G1110 FRU P/N 73G1106 Laget av IBM og heter butikksystem.. Mere info klarer jeg ikke skaffe nå, men dere skal få bilder.. Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Bilde 1 Sorry har ikke noen plass på nettet enda Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Og bilde 3 Håper dere skjønner mer enn meg.. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hvorfor ikke ta kontakt med IBM? ..hvis ikke, er nok løsningen å se på chipen(e), og grave seg dypt ned i elfa- katalogen for å skjønne signaleringen.. Good luck Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Vel, får sende IBM en mail jeg da.. Lurer på om de er villig til og gi meg en driver også. Hvis di i det hele tatt kjenner igjen systemet da.. er vel en 20 år gammelt nå tror jeg.. Lenke til kommentar
Pyro_smurf Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Ta en kikk på denne linken. Fant ikke akkurat den modellen du har men regner med at tilkoplinene er ganske like. Espen Lenke til kommentar
Titanium Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Takker takker.. skal se hva jeg kan få ut av det.. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Evt. så kan du ringe It-avd. til Hakon-gruppen..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå