Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Proglem med Enforcer alarm/sentral lås


Anbefalte innlegg

Har en Enforcer alarm/sentral lås, men så har ikke den vært i bruk på en stund og bilen har vært frakoblet batteriet under reperasjoner, men hva er fremgangsmåten for å kunne kode eller få opp igjen ny kode / kontakt mellom fjernkontrollen og alarm/sentral lås?

 

Hørte det var noen rare, men nødvendige steg som måtte tas som f.eks kankje ta minus polen på batteriet av og på så strykke på kontrollen eller vri om nøkkelen 3 ganger eller noe. En fremgangsmåte rett og slett.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få fikset dette? Eventuelt en link til en side med en forklaring?

 

Takker for alle svar :thumbup:

 

-slabbedasken-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lyser i fjernkontrolen når du trykker på knappen? byttet bateri i den? hvis du opner fjernkontrolen så vil du se en rad med print banner der enkelte er skåret over og andre ikke, det er koden for fjernkontrolen , nå husker jeg ikke åsen det var med sentral enheten men mener å huske at tilsvarende var i se og da må du åpne den og og se at de er "like" ellers husker jeg ikke mye feil så skal egentlig holde med å holde fjernkontrolen inne når du kobler se til +. har montert mange 600 og 7xx-x modeller også eldre men det er veldig lenge siden nå.... hvordan ser fjernkontrolen ut?

 

:)

Lenke til kommentar

Vi har nettopp fikset selve kontrollen så det lyser nå ja det inkl. batteribytte,

 

Kontrolle ner en vanlig 1 knapps kontroll som jeg ser veldig mange har samme type....fant ikke noen bilder på nettet osm jeg hadde tenkt å legge med, men det er bare det å oppnå kontakt igjen....å re kode hele greien, noe som det skal være en fremgangsmåte til som f.eks vri nøkkelen om 3 ganger, ta av og på minus pol på batteriet trykke / holde inne en knapp i bilen eller ett eller annet i en riktig kombinasjon for å oppnå kontakt igjen å "lage ny kode" eller hva det nå heter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...