Gå til innhold

Nytt Socket 754 hovedkort! Anbefalinger?

audhage

Anbefalte innlegg

Hei

Da jeg kjøpte ny prosessor (AMD 64 3200+) kjøpte jeg også et MSI kort!

Det skulle jeg aldri ha gjordt! Hos meg er ikke dette kortet stabilt. Mulig det er andre grunner til det, men da jeg ser at mange andre har problemer med dette kortet så har jeg lyst til å bytte!

Tenkte på et litt dyrere kort denne gang! Hva med Gigabyte? Eller ABIT? (vil helst ikke ha ASUS da jeg ikke er så glad i BIOS'ene demses (satt på et P4P800-E Deluxe))

Kravene er at det skal være 3 minneslotter (eller flere), Det skal klokke bra, være stabilt og ha en GOD retail!

Noen som har noe på hjertet?

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Da jeg kjøpte ny prosessor (AMD 64 3200+) kjøpte jeg også et MSI kort!

Det skulle jeg aldri ha gjordt! Hos meg er ikke dette kortet stabilt. Mulig det er andre grunner til det, men da jeg ser at mange andre har problemer med dette kortet så har jeg lyst til å bytte!

Tenkte på et litt dyrere kort denne gang! Hva med Gigabyte? Eller ABIT? (vil helst ikke ha ASUS da jeg ikke er så glad i BIOS'ene demses (satt på et P4P800-E Deluxe))

Kravene er at det skal være 3 minneslotter (eller flere), Det skal klokke bra, være stabilt og ha en GOD retail!

Noen som har noe på hjertet?

Mvh Audun Hagen

Heisann, hadde samme kortet som du nevner der...

Oppgraderte bios og drivere, men det var som du nevner ustabilt for det.

For noe dritt. mitt ligger på dynga nå.

Kjøpte ett Abit KV8-MAX3 er kjempefornøyd med det :thumbup:

Lenke til kommentar

Takker for forslaget.

Men jeg kjenner en annen som har det kortet ditt også, og poenget er at den viften som skal kjøle hele HK (OTES eller no slikt) bråker som bare F! Og jeg er desverre VELDIG ømfintlig for støy!

Men hva med GB eller EPOX?

Takker for raskt svar LarsN!

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar

WOW Det gikk fort det krister! Men det er da BILLIGERE enn det kortet jeg hadde fra før. Det kan da ikke være SÅ mye bedre?

Har jo også hørt at EPOX har dårlig BIOS men det får gå! Men jeg må si jeg har tenkt å investere (sikkert stavet feil :p) i et "litt" dyrere kort!

Takker for forlaget da likavel :)

Hva med DFI LanParty? Er jo stygt som F men det virker jo bra! Eller?

Noen som vil si noe om Gigabyte?

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Takker for forslaget.

Men jeg kjenner en annen som har det kortet ditt også, og poenget er at den viften som skal kjøle hele HK (OTES eller no slikt) bråker som bare F! Og jeg er desverre VELDIG ømfintlig for støy!

Men hva med GB eller EPOX?

Takker for raskt svar LarsN!

Mvh Audun Hagen

Skru av vifte og limme på transistorer en kjøleribbe.

Har ikke prøvd selv, spiler hele tiden med headsett på så jeg gir fae* om det bråker eller ei.

Lenke til kommentar
Så da setter jeg et ansvar på deg krister! Du kan bestemme hbilket jeg skal ha!

Ang. Raid så er jo alle nye disker S-ATA o da trenger jeg det vel ikke?

Mvh Audun Hagen (Krister du er en knupp :love: )

heh...rolig nu...skummelt med ansvar...;)

men, EPoX EP-8KDA3J er det eneste hovedkortet jeg har vært borti selv...og siden du ikke har behov for raid så ser jeg ingen grunn til å velge noe annet! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...