plankton Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg vurderer nå å kjøpe en av disse telefonene, og de er nesten like når det gjelder pris og finesser, så nå lurer jeg på hvilken som er et bedre kjøp. Vil gjerne høre erfaringer fra de som eier enten en K500i eller CX65. - har lekt med CX65 i butikken og den virket ikke treg i det hele tatt, ihvertfall ikke like treg som C62. Blir den veldig treg eller krasjer den ofte ved vanlig bruk? - K500i har ikke utskiftbare deksel. Er displayet veldig ømfintlig for riper? - viktigst av alt: hvordan går synkronisering av kalender med Outlook med disse telefonene? Hvilken av disse to har en mest oversiktig/omfattende kalendarfunksjon? På forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg kan bare si noe om CX65 ( siden jeg har hatt broren M65, som er nesten identisk ). Kalenderfunksjonen er genial, hvordan den synker. med outlook vet jeg ikke, men den er meget oversiktelig. Når det kommer til tregheter, finnes de knapt.. Jo fler nye FW`r som kommer, jo mindre treghet.. skjermen er nydelig, stor og oversiktlig.. Du må gå litt i deg selv, trenger du Mp3 -> K500i, selv om den ikke har nok minne.. Personlig liker jeg CX65 best, mest pga. at du kan oppdatere FW selv.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Personlig liker jeg CX65 best, mest pga. at du kan oppdatere FW selv.. Det kan man sikkert snart med K500i også Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Heh, kan man sikkert, eneste er at jeg ikke har hørt om det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå