Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp dårlig latency...


Anbefalte innlegg

Jeg og 6-7 kamerater av meg sliter litt med tele2 akkurat nå. Litt rare omstendigheter dette her. Vi får alle fine hastigheter på alle tester, itavisen o.l og gode hastigheter fra ftper.. Men når vi skal spille counter-strike så har vi godt over 200 i ping hele tiden. Dette gjelder alle serverne som jeg har spilt på eller har i min favoritt liste, altså godt over 50 stykk, så ikke kom å skyld på serverne. Det gjorde tele2...

 

En kamerat av meg slutta nå tidlig og sa at pingen var bra ved 1 tiden på dagen, men alt gikk til helvette rundt 4. Jeg har nå bare spilt fra 4 om ettermiddagen og utover og da er det bare et sant helevette....

 

Jeg lurer nå på hvorfor? så klar, men hvem kan nå gi meg et vettug svar?

 

Også lurer jeg på om det er andre tele2 brukere som har det samme problemet.

 

Eller er det bare i elverum ( vi bor alle spredt rundt i elverum, på forsjellige sentraler) det er helt fucka..

 

Akkurat nå har jeg ikke et så veldig godt forhold til internet linja mi :thumbdown:

Endret av budsoet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

testa litt mer på hva som lagger, counter-strike lagger hest fortsatt

Starcraft lagger ikke (ikke så linjekrevende heller da)

Men world of warcraft lagger

 

synes det er så utrolig rart at jeg skal alikevel ha fine nedlastingshastigher når spilla lagger sjuk...

 

tele2 er mongo og begynner bare og babla på at jeg får dårlige ping på amerikanse servere, dahh.. for der spiller jeg cs liksom..

 

Hittil ikke andre enn tele2 brukere som har det på samme måten, nedtur

Endret av budsoet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...