jente19jentejente Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei Jeg lurer på om jeg kan få puttet 2 strømforsyninger i samme kabinett, finnes det noen strøm forsyninger som passer i feks 5.25" dimensjonen???? Kan dere eventuelt gi meg en link Takekr for alle svar Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ja det går an hvis du har et stort nok kabinett. Hvis det skal passe inn i en 5.25" brønn så må du modde det tror jeg. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 ja det går an hvis du har et stort nok kabinett. Hvis det skal passe inn i en 5.25" brønn så må du modde det tror jeg. Hei... Har et RAIDMAX Miditower Dimensjoner: 430x200x450mm (HxBxD) Formfaktor: ATX Brønner, eksterne: 4 stk. 5¼" 2 stk. 3½" Brønner, interne: 4 stk. 3½" Vifteplasser: Bak: 2 stk. 80mm Sidedør: 1 stk. 80mm Foran: 2 stk. 80mm Frontkontakter: USB 2.0: 2 stk. Audio: 2 stk (inn/ut) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Hvis du kan avse et par 5,25" brønner får du inn en til Edit: Bilde, her har jeg to psuer i et chieftech big tower (meget gammelt bilde!) Edit2: Denne passer i en 5,25" brønn tror jeg. Endret 9. november 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 OFFTOPIC: Tøftkabinett men hva skal man med to psu'er? Skjønner jo at man ka ha 2 hovedkort og dobbelt så mange cd-rommerog harddisker, men trenger man det egentlig? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 OFFTOPIC: Tøftkabinett men hva skal man med to psu'er? Skjønner jo at man ka ha 2 hovedkort og dobbelt så mange cd-rommerog harddisker, men trenger man det egentlig? Hvis man har eks Geforce 6800 kort så trekker det enormt med strøm. Er ikke alle som har råd til en sterk og dyr PSU, mye billigere med to litt svakere :-) Lenke til kommentar
GeO Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Uansett hvordan man velger å løse det, så blir det jo litt Reodor... Men det er jo sånt som er litt gøy, da. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Coolermaster stacker er lagd slik at du kan ha 2 PSU'er i samme kabinett, 1 i toppen. og 1 i bunnen av kabinettet Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Det jeg trenger to psuer til er fordi jeg skal ha mange harddisker. Dette er en server som skal være stabil som bare det. Derfor vil jeg ikke resikere at hele greien slokner en dag fordi det er lite strøm. Tror faktisk den ene jeg har i kabinettet nå er bare på 150watt. En veldig gammal en. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Host host http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1826 Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Host host http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1826 Den var jo bra... Men den passer vel ikke i en av brønnene... .Da må jeg gjøre noe, men det er jo bare gøy det... takker Lenke til kommentar
div_ Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 (endret) Kanskje jeg tar deil, men det brukernavnet høres ut som et "mer oppmerksomhet som kanskje ender med mere svar"stunt? Trodde ikke jenter hadde peiling på disse greiene her, eller brydde seg noe om å ha kraftig maskin..Lykke til med Psu greiene uansett Endret 22. november 2004 av div_ Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Kanskje jeg tar deil, men det brukernavnet høres ut som et "mer oppmerksomhet som kanskje ender med mere svar"stunt?Trodde ikke jenter hadde peiling på disse greiene her, eller brydde seg noe om å ha kraftig maskin..Lykke til med Psu greiene uansett Hehe, den tanken streifet faktisk meg også... :!: Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 /offtopic: hun (eller han, tviler på det men) , har skjønt det Alle våkner opp og hjelper hvis det står et nick som inneholder noe med jente Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 (endret) Kansje det var noe slikt du tenkte på ? http://www.kontorplassen.no/website/templa...ionID=335024691 Produktet er hos www.netconnection.no under stømforsyninger. Vanskelig det skulle være å kopiere link men den funker da på sett og vis. Off topic, men er det ikke på tide at de fixer siden sin for opera firefox osv ikke bare IE Endret 23. november 2004 av Blacksheep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå