Gå til innhold

2 strømforsyninger i et kabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja det går an hvis du har et stort nok kabinett. Hvis det skal passe inn i en 5.25" brønn så må du modde det tror jeg.

Hei...

Har et RAIDMAX Miditower

Dimensjoner:

430x200x450mm (HxBxD)

Formfaktor:

ATX

Brønner, eksterne:

4 stk. 5¼"

2 stk. 3½"

Brønner, interne:

4 stk. 3½"

Vifteplasser:

Bak: 2 stk. 80mm

Sidedør: 1 stk. 80mm

Foran: 2 stk. 80mm

Frontkontakter:

USB 2.0: 2 stk.

Audio: 2 stk (inn/ut)

Lenke til kommentar
OFFTOPIC: Tøftkabinett :) men hva skal man med to psu'er? Skjønner jo at man ka ha 2 hovedkort og dobbelt så mange cd-rommerog harddisker, men trenger man det egentlig? :)

Hvis man har eks Geforce 6800 kort så trekker det enormt med strøm. Er ikke alle som har råd til en sterk og dyr PSU, mye billigere med to litt svakere :-)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kanskje jeg tar deil, men det brukernavnet høres ut som et "mer oppmerksomhet som kanskje ender med mere svar"stunt?

Trodde ikke jenter hadde peiling på disse greiene her, eller brydde seg noe om å ha kraftig maskin..Lykke til med Psu greiene uansett

Endret av div_
Lenke til kommentar
Kanskje jeg tar deil, men det brukernavnet høres ut som et "mer oppmerksomhet som kanskje ender med mere svar"stunt?

Trodde ikke jenter hadde peiling på disse greiene her, eller brydde seg noe om å ha kraftig maskin..Lykke til med Psu greiene uansett

Hehe, den tanken streifet faktisk meg også... :!:

Lenke til kommentar

Kansje det var noe slikt du tenkte på ?

http://www.kontorplassen.no/website/templa...ionID=335024691

Produktet er hos www.netconnection.no under stømforsyninger.

Vanskelig det skulle være å kopiere link :roll: men den funker da på sett og vis.

Off topic, men er det ikke på tide at de fixer siden sin for opera firefox osv ikke bare IE :no:

Endret av Blacksheep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...