Gå til innhold

Melankolsk rolig musikk....

NewShuttle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden mine favoritter allerede var nevnt(dybdahl,madrugada og minor majority) så får jeg slenge på damens favoritter: lene marlin og kurt nilsen! ;)

selv så er jeg stor fan av david gray også...og en del av låtene hans har jo et melankols preg...f.eks. this years love...

edit: bladde igjennom samlingen min...kanskje ikke helt det trådstarter spør om, men norah jones og damien rice er også blandt mine favoritter...

...dave mathews band er heller ikke så dumt...og long gone before daylight med the cardigans må være en av de beste platene jeg har i alle fall...

edit2: sa jeg jonas fjeld - nerven i min sang? :whistle: og kings of convenience...og midnight choir (amsterdam stranded)...

Endret av krister461
Lenke til kommentar

Takker for mange gode råd, har en del å prøve ut nå ja....

Men for all del bare kom med flere forslag...

Har jo vært borti en del av det dere har skrevet, men også mye nytt...

HalTan Skrevet 09/11/2004 : 19:38

Kom på en til: Emmerhoff & The Melancholy Babies 

Fyren som heiter Emmerhoff kommer i fra samme øy som meg... ei lita øy på vestlandet som heiter Halsnøy, ligg sør-øst fra stord, 2500 innbyggere...

Morsomt at de ble nevnt .....

Lenke til kommentar
Pink Floyd har også noe av denne typen, kommer ikke på akkurat hvilte plater nå da... :-/

Tja..nevn noen rolige melankolske sanger da.

Vil høre hvilke sanger du mener..

Nick Cave & the Bad Seeds

Uslåelig på det du leter etter.

Knall live:) *godte seg*

Lenke til kommentar

Kom forresten på et par andre ting: One Mile North (In 1983 He Loved to Fly), Six Organs of Admittance (litt "sært" muligens), Broadcast, Cyann and Ben (virkelig digg fransk slowcore), Karen Jo Fields (à la Minor Majority), Slowdive.

Endret av A_N_K
Lenke til kommentar
Kom forresten på et par andre ting: One Mile North (In 1983 He Loved to Fly), Six Organs of Admittance (litt "sært" muligens), Broadcast, Cyann and Ben (virkelig digg fransk slowcore), Karen Jo Fields (à la Minor Majority), Slowdive.

Imponert over antall grupper, kan ikke sende meg en liste over ting og tang du mener er det med høyest kvalitet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...