Pjakk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 tror nok dette var mere flaks.. Du kan jo prøve det samme om igjen og se om du har like flaks Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis skjermen kommer på over 5k, kan man egentlig kjøpe en ny barebook til ~5k og flytte resten av komponentene over i den. høres ut som en plan! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 inponerende... virkeli... steike :!: reklame ja. hehe : Kjøp denne pcen. den kan du vere så sint på som du har lyst. Den tåler eit slag eller 80 Lenke til kommentar
pinnes Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Jeg snakket med noen folk hos PSdata. De fortalte at skifte av skjerm på 15" maskiner lå på rundt 2800 eller noe slikt, og at det kunne bli billigere med en 12". Ufo skrev: Har du merket noen gulfargen i skjermen slik som det er beskrevet i testen ? Nei, det har jeg ikke. Jeg bruker skjermen til bildebehandling av bilder som daglig trykkes, pluss at jeg har printet mange bilder ut selv. Min erfaring er at skjermen er svært god mht. fargegjengivelse. Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ufo skrev:Har du merket noen gulfargen i skjermen slik som det er beskrevet i testen ? Nei, det har jeg ikke. Jeg bruker skjermen til bildebehandling av bilder som daglig trykkes, pluss at jeg har printet mange bilder ut selv. Min erfaring er at skjermen er svært god mht. fargegjengivelse. Har du 1551-AW1 eller 1551-AG1? De to modellene har ulike skjermer. PS: Jeg må bare slutte meg til en av de andre debattantene her når det gjelder den flygende PCen din...Holy Kebab!! :!: Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva er Leica? Leica er kameraenes Rolls Royce. Hasselblad er vel litt bedre. Lenke til kommentar
mikasa Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er 1551'en litt for høy? At det demper den lille følelsen? Har planer om å handle, men tror den blir for høy. 35mm, føler det er i meste laget.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 kan du ikke ta bilder av chassien og legge ut her?..litt keen å se på den etter den ville ferden.. Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Er 1551'en litt for høy? At det demper den lille følelsen? Har planer om å handle, men tror den blir for høy. 35mm, føler det er i meste laget.. Jeg tror det er 5-6 millimeter tjukkere enn CL56. Men min gamle Armada er over 5 cm tjukk, så for meg høres 35 mm slankt ut.. Lenke til kommentar
mikasa Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Ok, det går nok bra med 35mm. Stusset bare litt over at elitegroup sin g220 var kun 22mm - da disse pcene er veldig like spesifikasjonsmessig... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Hva er Leica? Leica er kameraenes Rolls Royce. Hasselblad er vel litt bedre. Grundig off-topic, men please forgive me: Leica lager 35mm-kameraer i all hovedsak. Det finnes også noen digitale, men jeg mener Leica ikke lager disse selv, men lar Panasonic etc ta seg av den biten. Hasselblad lager mellomformat-kameraer, og forventes etter sammsnslåingen med Imacon å satse stort på proffkameraer med høyopplselige digitale bakstykker. Hasselblad har riktignok et 35mm kamera, X-Pan, men det er for det første hovedsaklig et panoramakamera, og for det andre lages det av Cosina. Selv har jeg et Hasselblad 203FE som jeg er svært glad i. Kort sagt vil både Leica (spesielt M-serien) og Hasselblad kunne betegnes som kameraenes Rolls Royce, men på hvert sitt område. Edit: Leif var innom en tur. Endret 12. mars 2005 av Aetius Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 herregud, hvordan klarte dere å blande inn kameraoptikk i et emne om en bærbar som fløy fra en biltak? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Ooops. leste ikke klart hele tråden... jepp leica er kameraet med stor K .. Kameraet over alle kameraer osv Er d ikke Hasselblad (eller noe slikt) som er kameraet med stor K? -Eller er kanskje Hasselblad og Leica som Intel og AMD? mao: Likeverdige, men med sine egne særpreg? Endret 12. mars 2005 av Dargar Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 herregud, hvordan klarte dere å blande inn kameraoptikk i et emne om en bærbar som fløy fra en biltak? Vi har da ikke diskutert optikk? Bare kameraer. Og laptoper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå