Gå til innhold

Endelig! SB81P i hus og operativ!

Anbefalte innlegg

Jeg klarte det! Ventingen er over! Boksen er hentet, betalt og står nå og er lekker på bordet mens jeg formatterer disken :thumbup:

Den er akkurat som forventet. Lett å slaske sammen, og veldig søt. Bråker kanskje litt mer enn jeg trodde, men straks jeg får dyttet inn driverne til POV 6600GT skal jeg prøve å skru litt på skjermkortvifta.

*KOS*

--

Ståle

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klarte det! Ventingen er over! Boksen er hentet, betalt og står nå og er lekker på bordet mens jeg formatterer disken  :thumbup:

Den er akkurat som forventet. Lett å slaske sammen, og veldig søt. Bråker kanskje litt mer enn jeg trodde, men straks jeg får dyttet inn driverne til POV 6600GT skal jeg prøve å skru litt på skjermkortvifta.

*KOS*

--

Ståle

Jeg har faktisk kjøpt dette... Slik at man kan stenge ut støyen noe.

Videre kan jeg tenke meg at noe modding må til, da Shuttle har en tendens til å "skryte" på seg en lavere DB en det som faktisk er tilfellet... :no: Det gjenstår bare å finne ut av det...

Venter også på at Zalman skal levere vannkjøling til Intel 775 socket'n, så skal jeg kjøpe meg Reserator 1

:dribble:

Jeg skal sove på samme rom som jeg skal ha PC'n i, så jeg må nok ha såppass modding at den blir mer eller mindre muuuuuuse-stille ;)

Endret av j0rg1.no
Lenke til kommentar
Jeg klarte det! Ventingen er over! Boksen er hentet, betalt og står nå og er lekker på bordet mens jeg formatterer disken :thumbup:

*KOS*

--

Ståle

hei, vurderer å kjøpe samme pc, kan du anbefale SB81 eller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
med de mattene tror jeg det blir ganske varmt ja!

nope...

Luftgjennomstrømningen er ganske grei på de nye Shuttle-maskinene.

Har ikke hatt noe problem enda, men en ting de ikke har forbedret er chip-settet.

Det er bare en trist kjøle-ribbe på denne, ny vifte er under veis.

Endret av j0rg1.no
Lenke til kommentar
Jeg klarte det! Ventingen er over! Boksen er hentet, betalt og står nå og er lekker på bordet mens jeg formatterer disken  :thumbup:

*KOS*

--

Ståle

hei, vurderer å kjøpe samme pc, kan du anbefale SB81 eller?

ja... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...