GRendal Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Okey, dette var sånn passe patetisk. :!: Stikk i et treningsstudio om du vil bli sterk, og nei, du blir ikke sterkere av og onanere. feil. Ikke pokker om du blir sterkere av å onanere, om det ikke er onanering med vekter hengende ned fra armen. med hvor tung vekt klarer du å løfte armen for å dra skinnet tilbake en gang Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 bruk powerball, samme treningen på et mye høyere nivå. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du vil få bedre utholdende styrke i armen, ikke nødvendigvis klare å løfte mere, og armen vil ikke øke i volum Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hmm. Denne tråden har tydeligvist vært her leeeenge uten at jeg i det hele tatt har lagt merke til den. Lurer på om Kaptein Underbevissthet prøver å beskytte meg fra det jeg strengt tatt ikke VIL vite. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hmm. Denne tråden har tydeligvist vært her leeeenge uten at jeg i det hele tatt har lagt merke til den. Lurer på om Kaptein Underbevissthet prøver å beskytte meg fra det jeg strengt tatt ikke VIL vite. Du har sikkert i underbevvistheten utviklet et filter som filtrerer vekk typiske fjortiss poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå