Dr.X Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Nettopp, men får kanskje mer utholdenhet, men man blir ikke sterkere Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Okey, dette var sånn passe patetisk. :!: Stikk i et treningsstudio om du vil bli sterk, og nei, du blir ikke sterkere av og onanere. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Håpe ingen tok det seriøst Det ville vert ganske dumt ^^ *går over til vekter* Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg ser med det blotte øye at musklene på høyrearmen er en del større enn venstrearmen. merkelig Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Min venstre brystmuskel (pec) er større enn den høyre.. Er skjevhendt så det har nok en grei sammenheng med at man bruker den armen mest, til alle mulige ting, og dermed får større muskler på den siden av overkroppen.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Siden onani neppe kan kalles noen seriøs form for trening flytter jeg på oppfordring like godt denne til søppel. Samleie er forresten langt mer effektivt en onani som trening selv om det bare er en avansert form for onani Lenke til kommentar
frustata Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Jeg ser med det blotte øye at musklene på høyrearmen er en del større enn venstrearmen. merkelig Du er vel ikke tilfeldigvis høyrehendt Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 noen jenter som har opplevd at de har blitt sterkere? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 noen jenter som har opplevd at de har blitt sterkere? Ikke noe særlig, dessverre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Tror jeg skal begynne med bly-dildo. Så skal jeg ta den laaaangt ut bak, og laaaangt inn Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 xxxx Digitalum i høyre (eller venstre) blir mer markert pga onani. Øverst på armen. Kjempespennende. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 xxxx Digitalum Øøøø... hva er Digitalum? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Muskel. Spenn underarmen. "Ovenfor" albuen .. Lenke til kommentar
oggyboggy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 hehe.. selvfølgelig får man store muskler av å onanere.. jeg kjenner mange som er møkk sterke av å bare onanere..hehe Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Øra,for å høre etter om det kommer noen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Samleie er forresten langt mer effektivt en onani som trening selv om det bare er en avansert form for onani Det kan vel ikke akkurat karakteriseres som en slags trening som gir resultater over tid da. Nytelse er en annen ting. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Samleie er forresten langt mer effektivt en onani som trening selv om det bare er en avansert form for onani Det kan vel ikke akkurat karakteriseres som en slags trening som gir resultater over tid da. Nytelse er en annen ting. Knulling er god trening. Trener de fleste musklenei kroppen og er god kondisjonstrening. Om du puler ofte vel og merke. Tror ikke det hjelper med ett par knull i året. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Okey, dette var sånn passe patetisk. :!: Stikk i et treningsstudio om du vil bli sterk, og nei, du blir ikke sterkere av og onanere. feil. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Okey, dette var sånn passe patetisk. :!: Stikk i et treningsstudio om du vil bli sterk, og nei, du blir ikke sterkere av og onanere. feil. Ikke pokker om du blir sterkere av å onanere, om det ikke er onanering med vekter hengende ned fra armen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå