vifteovn Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kva muskler blir trent ved onani? Jente/Gutt Helst litt detaljert Er det god trening kontra vanlig (vekter, manualer)? Eller kanskje bedre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 FLyttes til trenings-forumet ^^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Man kan jo ikke sammenligne onani med vekter og manualer. Om jeg skal gjette tviler jeg på at man øker noe spesielt i styrke av å onanere hver dag. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Det var jo dårlig nytt. La oss sei at ein feste vekter rundt håndleddet? Då må det jo bli litt meir motstand ^^ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det var jo dårlig nytt. La oss sei at ein feste vekter rundt håndleddet? Då må det jo bli litt meir motstand ^^ For å ikke snakke om latterlig. Har du seriøst vurdert å legge vekter rundt håndleddet mens du onanerer for å bli sterk? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Det var jo dårlig nytt. La oss sei at ein feste vekter rundt håndleddet? Då må det jo bli litt meir motstand ^^ :!: skulle fåreslå dette få tak i 5kg veketer og heng på hvert armledd , husk og ikke bare bruk høyre For å ikke snakke om latterlig. Har du seriøst vurdert å legge vekter rundt håndleddet mens du onanerer for å bli sterk? kanske han har en veldig ensporet hobby Endret 9. november 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Nei, men kanskje andre kjem til å gjer det Hadde jo vert gøy trening viss det hadde gitt andre resultat enn flekkar på sengekanten. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det var jo dårlig nytt. La oss sei at ein feste vekter rundt håndleddet? Då må det jo bli litt meir motstand ^^ For å ikke snakke om latterlig. Har du seriøst vurdert å legge vekter rundt håndleddet mens du onanerer for å bli sterk? Hahaha :!: Kansje han bare mangler motivasjon for å trene Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det var jo dårlig nytt. La oss sei at ein feste vekter rundt håndleddet? Då må det jo bli litt meir motstand ^^ Spørs om dette er så lurt, da bør du i såfall veksle mellom høyre og venstre hånd. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kva muskler blir trent ved onani? Bare kjenn hvilke muskler du blir sliten i... Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Gudane veit kva dei heter Det dykk burde svara på, den som sitte på armen Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Kem i all verden ville festet vekter på armen når man onanerte for å bli sterkere. Ville tro det var bedre å trene vekter utenom i så fall. Men man blir sterkere i armen ved å onanere. Ikke noe spesielt sterkere men over tid blir du sterkere. Er rimelig sikker på at bicepsen din kan bli sterkere ved onani. Så kos deg! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) Men man blir sterkere i armen ved å onanere. Ikke noe spesielt sterkere men over tid blir du sterkere. Jeg er et levende bevis på at det ikke er sant. Endret 10. november 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Men man blir sterkere i armen ved å onanere. Ikke noe spesielt sterkere men over tid blir du sterkere. Jeg er et levende bevis på at det ikke er sant. La meg omformulere meg. Man blir litt sterkere av å onanere. Dette er kanskje veldig lite men man blir sterkere. Det var poenget mitt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis det skal være effektiv motstand som gjør at du faktisk får muskler/mer styrke er å feste en kraftig lang strikk aktig ting i take og feste denne til håndleddet med og stramme den såpass at det er virkelig slit å holde armen ned mot penis og da er det bare å sette igang. Elendig forklart men eg tror denne villet ha funket! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg ER faktisk en del sterkere i høyrearmen. Makes me wonder... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvis det skal være effektiv motstand som gjør at du faktisk får muskler/mer styrke er å feste en kraftig lang strikk aktig ting i take og feste denne til håndleddet med og stramme den såpass at det er virkelig slit å holde armen ned mot penis og da er det bare å sette igang. Elendig forklart men eg tror denne villet ha funket! Blir lett på veien opp da Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Kan jo fort oppstå komplikasjonar då, går litt for fort i "akten" = brannskader? / "brekkskader?" *AU* Me får ta patent på ein god og sikker onani-treningsmetode Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er sterkere i venstre, så funker ikke her hvertfall Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) slettet Endret 7. desember 2011 av Jeg_ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå