Gå til innhold

Hvor skal du kjøpe Halo 2?

Daisy Chain

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ser at elkjøp flesker til med 389!

Da er det vel ikke så mye å lure på, hvis da ikke prisen gjelder kun kjøp på webshopen deres?

Uansett så er det en meget pen pris!

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...roductpage_text

Tviler på det, men prisene varier fra butikk til butikk. Men siden dette er et så stort reklame kick regner jeg med at det gjelder i alle Elkjøp butikker.

Lenke til kommentar
Elkjøp kjører stor nett reklame med at de skal selge det billigst i norge, noe som er mulig siden de kjøper inn så mange eksemplarer. Men jeg skal ha Ce edition og kjøper da på Space World(kan også kjøpes på EB games).

Samme her, men ser for meg at man må ut med 700kr++ for Halo2:CE.... Spaceworld er jo ikke akkurat billigste sjappa å handle på! Men håper jeg blir positivt overrasket...må jo ha gryn til 26.11 også; Metroid Prime2: echoes :yes:

Lenke til kommentar
Bestilte Halo2 CE på cdon.com, kosta bare 569,-

Ikke så verst pris det, når de fleste butikker selger nye spill till 600 spenn :yes:

(vanlig edition koster forresten 519,-

På elkjøp seller de halo 2 for 549,- når det kommer ut,

med frakt fra CDON, så kan det fort bli dyrere, pluss at

det kanskje ikke kommer på dagen.

Lenke til kommentar
Spiderman :D

CE Edition, seff! :thumbup:

Kankskje litt dyrt, men handler alltid der fordi folka er hyggelige.

Spiderman kirkegata32? jeg skal i allefall løpe ned imorgen å kjøpe meg et eksemplar der!

hva er forskjell fra vanlig version og CE? collectors edition?

hvor mye dyrerer er det snakk om?

Lenke til kommentar
Da er det vel ikke så mye å lure på, hvis da ikke prisen gjelder kun kjøp på webshopen deres?

Prisene Elkjøp reklamerer med på internett kan du kreve å få i butikken også. Har selv gjort dette med både mobiltelefoner og andre ting. :)

Som du sier, denne prisen vil gjelde i butikk også, da det ikke står spesifikt at "prisen gjelder kun på internett".

Lenke til kommentar
ser at elkjøp flesker til med 389!

Uansett så er det en meget pen pris!

Jeg kjøpte det på Elkjøp Lørenskog i dag for 389,- uten diskusjon. Lå inne på systemet med den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...