gjermundnes Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg siterer en mail jeg sendte, kansje noen her kan bidra med noe...? Hei Jeg kjøpte et msi KD 7 master kort +1giga ram og 2 stk. thoughbred kjerner. Kosebyggingen av Dual pc`en har tatt noe tid, men nå er jeg godt i gang. Slik er opsettet nå : Strømforsyning: Sweex 650watt, hk: MSI KD 7 master, 1 giga reg ram, 2stk:Thorughbred kjerner. Kjøleløsningen på cpu`ene ble vannkjøling. Jeg testet systemet for lekasje ved å la vannet sirkulere i pc`en i 24 timer itilegg brukte jeg destilert vann for å minimere risikoen. Kretsløpet er slik: Pumpe, Cpu 1, Cpu 2, Chipset, Vanntank, Radiator som så føres til pumpa. Vekta på kjølerne er 400 gram hver , noe tungt , men ikke tyngre en SLK ene. Jeg har kjøpt to skjermkort et Geforce 4 Ti 4200 og et Radeon 9000 Pci. I dag satte jeg i kontakten til pumpa for så og starte maskina. Strømforsyninga begynnte og surre og gå. Dessuten blinket hovedkortet og viste tegn til at det var i drift. Følgene problem oppsto: Jeg fikk intet skjermbilde opp. Jeg prøvde og reboote bios (husker du hva du stillte den inn på ?) . Likevel var det intet skjermbilde. Videre prøvde jeg og bytte skjermkort mellom apg og PCI fortsatt intet skjermbilde. Jeg har også prøvd og hatt rambrika i 1 andre og 3dje spor, men dette skulle ikke ha noe og si. Har imidlertid mistanke om en ting: Du fortalte at du satte multiplayeren manuelt, jeg går utifra at dette var metall trådene som var flettet inn i den hvite plasten der du plasserer cpu`ens pigger. Jeg måtte fikle noe for og sette cpu``ene nedi men det gikk. Nå lurer jeg på hva som kan være galt, ville sette pris på om du ga litt brukerstøtte. Mvh gjermundnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå