Pålarn Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hei.. Er det noen som vet hvordan jeg kobler til 4 høytalere til dataen min? (de er egentlig til vanlig stereo annlegg..) Hvordan skjekker jeg hvilket lydkort jeg har? Pål.. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Du trenger en forsterker med to par høyttalerterminaler, eventuelt en surroundreciever. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg har forsterker, og høytalere som følgte med på stereo-anlegget.. Hvordan kobler jeg opp hele greia da? Hvor skal jeg koble i ledning fra forsterker og og inn på PC? Hvor skal ledninger inn i PC'en? PÅL Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jeg regner med du har et normalt lydkort. Du trenger en kabel med minijack i en ende og to RCA plugger i den andre. Minijacken går i lydkortet, den andre enden med rca plugger går inn i forsterkeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå