FuzzFuet Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg har bestilt to filmer og begge er i sone 1, DVD spilleren vår kan ikke spille av sone 1 Så hvordan kan jeg få sett dem på dvd spilleren, er det mulig? Jeg har en DVD brenner NEC 2500A og DVD Shrink 3.2. Så jeg kan brenne de om til sone 2. Men da blir det kvalitets tap, for dvd tar sikkert mer enn 4,5 Gb. Men er det noen andre måter enn og brenne de om til sone 2? Endret 9. november 2004 av LockNess Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 det er mulig at du kjører filmen fra pc'en. det gjør jeg, funker fint det Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Jeg kan jo koble pc'en til tv'en, og kjøre filmene derifra. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Det finns en side her som har guider for hvordan du kan spille av andre soner. Jeg har aldri prøvd det , så jeg kan ikke garantere at det går. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 12. november 2004 Forfatter Del Skrevet 12. november 2004 Har du link til siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå