Pels Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 morn, har en mp3 spiller, Creative MovuNX 128 MB. Når jeg skal slå den på vil den ikke gå på, men den "funker" når jeg plugger den inn i pc'en takk for svar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Har du satt i/skifta batteri? Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg hadde samme problem med min når jeg skulle prøve den første gangen i går, dog en Muvo v200. Jeg hadde satt ikke satt inn batteriet bra nok. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Hold inne knappen ikke bra trykk på den Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Slettet firmwaren på den? I såfall finner du en ny på Creative's hjemmesider. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Hold inne knappen ikke bra trykk på den har hatt den i nesten 1 år nå .. så vet hvordan den funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå