HrSteen Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Å ta bilder i kjapp serie kan gi morsomme resultater. Desverre ble dette bildet litt kornete, men det måtte litt høy iso til for å få kjapp lukkerhastighet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Ekstremt stilig bilde, kunne du vist hvordan bilde før også så ut? Kan desverre ikke gi deg så mye konstruktivt da du sannsynligvis har mye mer erfaring med dette enn det jeg har Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Har ikke gjort noe spesiell behandling på dette bildet, men "før-bildet" ser slikt ut: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg mente egentlig hvordan bildet som kom før i bildeserien så ut Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 aha Totalt tok jeg ca 150 bilder, og alle bildene som ikke ble noe særlig bra har jeg slettet. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 aha Totalt tok jeg ca 150 bilder, og alle bildene som ikke ble noe særlig bra har jeg slettet. Jaja, det var ikke viktig, et flott bilde er det iallefall Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 Takk for det Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jepp! Veldig fint bilde! Synd med iso'en, men det merkes ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå