Titanstig Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Jeg skal kjøpe prosjektor til både spilling og å se filmer på. Hva bør jeg velge? De som er bare til film har for dårlig oppløsning. Samtidig sier disse hifi-ekspertene at PC-prosjektorer er dårlige til å se film på? Hva er rett og hvordan henger det sammen? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 nå er ikke jeg noen ekspert på prosjektører, men jeg var på lydogbilde-messe på plaza sist uke...og der demonstrerte de denne: http://hificenter.no/shop_item.cfm?path=35&id=893 (INFOCUS SCREENPLAY 4805) Og for å si det mildt: Jeg ble imponert. Det står forøvrig en ikke så altfor negativ artikkel om den i Lyd og Bilde nr 10(om ikke jeg husker feil) Hvordan denne er til spilling vet jeg dessverre lite om! vh krister Lenke til kommentar
Titanstig Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Takk så langt, men er det noen som vet om en prosjektor som både takler minst 1024 x 768 til spilling OG som er god til film? Flere inputs? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 min erfaring er at projector er like bra, om ikke bedre enn plasma. Plasma er gjerne litt kornete bare for skøy. Og selgere av plasma sier du ikke skal sitte for nærme. Men det er jo bare bull. De har masse projectore til en gunstig pris på komplett nå. Det viktigste er faktisk at du har et bra lerrett! Har du det, får du til meget bra kvalitet med projector både på spilling og film. Har testet Ringenes herre 2, og Doom 3 uten problemer med projector. ps: det er selvfølgelig en ekstra kostnad på pærer med projector da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) nå er ikke jeg noen ekspert på prosjektører, men jeg var på lydogbilde-messe på plaza sist uke...og der demonstrerte de denne: http://hificenter.no/shop_item.cfm?path=35&id=893 (INFOCUS SCREENPLAY 4805) Og for å si det mildt: Jeg ble imponert. Det står forøvrig en ikke så altfor negativ artikkel om den i Lyd og Bilde nr 10(om ikke jeg husker feil) Hvordan denne er til spilling vet jeg dessverre lite om! vh krister Jepp! Ein kamerat av meg har den prosjektoren, og den er kung! I tillegg er den bra på spel, så bra at vi blei sittande 8 timar i strekk med halo2 på xbox. =) Endret 8. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Anbefaler deg å gå for panasonic ae-700. En utrolig god projektor i sin klasse ( rundt 15k) og skal klare dine krav bra. Skal selv kjøpe en sånn rett over nyttår når rommet den skal være i, er ferdig innredet. For yteligere tips og lesestoff anbefaler jeg deg til å lese/skrive på Avforum. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) nå er ikke jeg noen ekspert på prosjektører, men jeg var på lydogbilde-messe på plaza sist uke...og der demonstrerte de denne: http://hificenter.no/shop_item.cfm?path=35&id=893 (INFOCUS SCREENPLAY 4805) Og for å si det mildt: Jeg ble imponert. Det står forøvrig en ikke så altfor negativ artikkel om den i Lyd og Bilde nr 10(om ikke jeg husker feil) Hvordan denne er til spilling vet jeg dessverre lite om! vh krister Jepp! Ein kamerat av meg har den prosjektoren, og den er kung! I tillegg er den bra på spel, så bra at vi blei sittande 8 timar i strekk med halo2 på xbox. =) Tror det er den vi har på skolen også... Har sitt på film i dag, og den virket ganske bra Endret 9. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå